K
kekedk
Gäst
Hade varit kul att vara med om, men tyvärr inte. Har haft stånd tillsammans med andra men inget runkande.
Tackar.Bra liknelse!
Bögighetsstämpeln har väl grupprunkandet haft hela tiden hos dem som inte accepterar det och även hos dem som gillar det så det är ju väldigt mycket hysch-hysch, men vem säger att man behöver vara bög för att man runkar tillsammans med andra, jag vill inte ens påstå att jag är bög för att jag runkar eller/och suger kuk åt/med en kompis, men om man börjar pilla och borra i Dajmkrysset och gillar det så kanske det kan vara dags att lämna Bi-Nyfikenheten och Bi-Sexualitetstiteln bakom sig och börja fundera på om man inte är bög trots allt, men jag titulerar mig i så fall hellre som Gay än som Bög, har faktiskt funderat på att jag kanske vill prova, men då blir det inte pang-på efter några rader i någon annons på typ BC. Detta är min åsikt och kommer så att förbli oavsett vad andra tycker, men visst kan det väcka en debatt i samma klass som när en massa FaceBook-användare efter några stänkare på Fredagskvällen ska förklara för alla ''mössfoder'' hur det ska gå till när man kör i en rondell, det finns massor av självutnämnda experter där, ingen verkar ha samma åsikt och dessutom så heter det väl ''Cirkulationsplats. Kom bort från ämnet med min liknelse, Sorry,
Hur kom ni på att suga?Klart att det grupprunkades en del när man växte upp. Vi var tre kompisar som brukade köra ihop efter skolan i många år typ från 10års åldern fram tills vi ca 15-16 år. Det gick från lite runk till att vi sög av varandra.
Ja du, det var väl porrens fel antar jagHur kom ni på att suga?
Ja du, det var väl porrens fel antar jag
Där har du helt klart en poängEller för att suga kuk är roligt och skönt?
Vi var två första gången och sen blev det vi alla gjorde det ihopVar ni tre när ni kom på att suga?
Så här var det i början på 90-talet. Vi började bli nyfikna på porr och hade över lite porrtidningar. Krille och jag tittade i dem och blev kåta av vad vi såg. Det ena lede till det andra. Runkade själva, jämförde våra kukar. Provade att känna på varandras. Vips så runkade vi varandra. I tidningen sög tjejerna kuk. Vi tyckte det såg skönt ut och beslöt oss att prova på det. Vi tyckte om det och så fortsatte det när vi sågs.Men berätta litet utförligare!
I förra veckan var jag med på skönt grupprunk! Vi var 5 herrar som träffades och runkade nakna tillsammans framför skön porr. Så häftigt att bara vara hårda och kåta tillsammans och runka våra kukar helt öppet inför varandra. Förstås gavs och togs hjälpande händer också... Vi avslutade med att stå i ring och stönande spruta på golvet. Riktigt najs!
Hemma hos en av oss.Låter underbart vart träffades ni?
Hemma hos en av oss.
I förra veckan var jag med på skönt grupprunk! Vi var 5 herrar som träffades och runkade nakna tillsammans framför skön porr. Så häftigt att bara vara hårda och kåta tillsammans och runka våra kukar helt öppet inför varandra. Förstås gavs och togs hjälpande händer också... Vi avslutade med att stå i ring och stönande spruta på golvet. Riktigt najs!
Låter fantastiskt!I förra veckan var jag med på skönt grupprunk! Vi var 5 herrar som träffades och runkade nakna tillsammans framför skön porr. Så häftigt att bara vara hårda och kåta tillsammans och runka våra kukar helt öppet inför varandra. Förstås gavs och togs hjälpande händer också... Vi avslutade med att stå i ring och stönande spruta på golvet. Riktigt najs!
Håller med!Låter fantastiskt!
Vilken härlig start på puberteten, att få runka, suga och spruta ordentligt med riktig kompis.Så här var det i början på 90-talet. Vi började bli nyfikna på porr och hade över lite porrtidningar. Krille och jag tittade i dem och blev kåta av vad vi såg. Det ena lede till det andra. Runkade själva, jämförde våra kukar. Provade att känna på varandras. Vips så runkade vi varandra. I tidningen sög tjejerna kuk. Vi tyckte det såg skönt ut och beslöt oss att prova på det. Vi tyckte om det och så fortsatte det när vi sågs.
Sen kom en tredje kompis in i bilden, Anders.
Han var med på galoppen ganska fort. Nu så sög vi varandra när vi alla tre såg. Vilket hände flera ggr i veckan. Anders och jag hade redan kommit en bra bit in i puberteten och vara välutvecklade. Medans Krille låg lite efter och precis fått hår. Han var imponerad av oss när vi sprutade. Om man säger så, så blev krille riktigt duktig på att sug kuk.
Gu vad jag kan sakna dessa tider när vi var 12-15 år gamla. Ebbade tyvärr ut när vi slutade högstadiet