Men herregud...hur bigga dickar hade man på 50talet haha
härligt
hur gamla va ni? hur bigga dickar hade man på 50talet haha
Klart det förekommer fortfarande..... fast inte lika ofta... Finns en del fina sighter där man kan runka ihop som videokonferens.... Men egentligen vill jag runka ihop med andra killar... Finns i NV Sthlm..... Vill ni?? /I
Klart det förekommer fortfarande..... fast inte lika ofta... Finns en del fina sighter där man kan runka ihop som videokonferens.... Men egentligen vill jag runka ihop med andra killar... Finns i NV Sthlm..... Vill ni?? /I
Vad är det för sajter du pratar om? Är seriös intresserad?
Ingen som ha gamla grupprunkarminnen att berätta?
På klassresa i 9an. 6 grabbar som delade hotellrum och en väska med porrtidningar. Det blev en grej att runka på kvällarna medan vi skickade tidningarna mellan oss.
Några av oss hade inte fått utösning än och kunde runka lite mer diskret under täcket, medan 2 kunde spruta. De ställde sig på knä på sängen med en handduk framför sig och runkade tills de sprutade ned handduken. Minns jag var så fascinerad av en av dem för hans kuk var ofantligt stor, hade lätt kunnat ha tvåhandsgrepp på den och ändå inte täckt hela. Han runkade med lugna och bestämda drag och gav alltid iväg ett rejält stön när han sprutade.
Jag själv var en av de som inte sprutade, men det kom någon droppe om jag var rejält kåt...vilket jag ständigt var under den tiden.
Undrar lite hur vårt rum luktade efter den veckan, 6 tonårskillar som hade grupprunk i 3-4 h varje kväll.
Vilket årtionde hände detta?
Senare än jag trodde men innan internet blev etablerat. Tror att internet tog död på mkt av grupprunkandet. Han som var välutrustad, var han lång i övrigt?
Bögighetsstämpeln har väl grupprunkandet haft hela tiden hos dem som inte accepterar det och även hos dem som gillar det så det är ju väldigt mycket hysch-hysch, men vem säger att man behöver vara bög för att man runkar tillsammans med andra, jag vill inte ens påstå att jag är bög för att jag runkar eller/och suger kuk åt/med en kompis, men om man börjar pilla och borra i Dajmkrysset och gillar det så kanske det kan vara dags att lämna Bi-Nyfikenheten och Bi-Sexualitetstiteln bakom sig och börja fundera på om man inte är bög trots allt, men jag titulerar mig i så fall hellre som Gay än som Bög, har faktiskt funderat på att jag kanske vill prova, men då blir det inte pang-på efter några rader i någon annons på typ BC. Detta är min åsikt och kommer så att förbli oavsett vad andra tycker, men visst kan det väcka en debatt i samma klass som när en massa FaceBook-användare efter några stänkare på Fredagskvällen ska förklara för alla ''mössfoder'' hur det ska gå till när man kör i en rondell, det finns massor av självutnämnda experter där, ingen verkar ha samma åsikt och dessutom så heter det väl ''Cirkulationsplats. Kom bort från ämnet med min liknelse, Sorry,Ja, och sedan fick grupprunkandet säkert någon form av bögighetsstämpel.
Detta är min åsikt och kommer så att förbli oavsett vad andra tycker, men visst kan det väcka en debatt i samma klass som när en massa FaceBook-användare efter några stänkare på Fredagskvällen ska förklara för alla ''mössfoder'' hur det ska gå till när man kör i en rondell, det finns massor av självutnämnda experter där, ingen verkar ha samma åsikt och dessutom så heter det väl ''Cirkulationsplats. Kom bort från ämnet med min liknelse, Sorry,