Gubbkuk 65+ gör mig kåt. Har du bilder på din?

Kuksprutan

Välbekant medlem
Hej
Jag blir väldigt kåt av äldre mäns kukar, gärna när dom är 65 år och äldre. Tycker om att se det i alla möjliga sammanhang. Allt i från snuskiga gubbar som har sex med yngre tjejer, gubbar som kommer i grupp, gubbar som runkar eller om man har lite tur och får se någon äldre gubbkuk på simhallens bastu eller något nakenbad. Har någon bra tips på var jag kan hitta mer av sån här porr? Eller finns det kanske några medlemmar här som gillar att ladda filmer och bilder på sin gubbkuk någonstans?
Kolla några av mina filmer.
https://www.erome.com/Kuksprutan
 

Nisse53

Aktiv medlem
Kön
Man
Hej
Jag blir väldigt kåt av äldre mäns kukar, gärna när dom är 65 år och äldre. Tycker om att se det i alla möjliga sammanhang. Allt i från snuskiga gubbar som har sex med yngre tjejer, gubbar som kommer i grupp, gubbar som runkar eller om man har lite tur och får se någon äldre gubbkuk på simhallens bastu eller något nakenbad. Har någon bra tips på var jag kan hitta mer av sån här porr? Eller finns det kanske några medlemmar här som gillar att ladda filmer och bilder på sin gubbkuk någonstans?
Kan runka för dej på skype
 

runkgubbeUppsala

Aktiv medlem
Kön
Man
Hej
Jag blir väldigt kåt av äldre mäns kukar, gärna när dom är 65 år och äldre. Tycker om att se det i alla möjliga sammanhang. Allt i från snuskiga gubbar som har sex med yngre tjejer, gubbar som kommer i grupp, gubbar som runkar eller om man har lite tur och får se någon äldre gubbkuk på simhallens bastu eller något nakenbad. Har någon bra tips på var jag kan hitta mer av sån här porr? Eller finns det kanske några medlemmar här som gillar att ladda filmer och bilder på sin gubbkuk någonstans?
Visar gärna upp gubbkuken irl helst.
 

krukkaktus

Medlem
Kön
Man
Tack för alla trevliga svar:) om någon skulle vilja berätta varför gubbkuk är lite extra sexigt så skulle det vara härligt att få läsa. Känns spännande och upphetsande att få höra om andras tankar, fantasier och upplevelser. Kanske kan vara spännande för flera läsare??:)
 

Storpo

Välbekant medlem
Tack för alla trevliga svar:) om någon skulle vilja berätta varför gubbkuk är lite extra sexigt så skulle det vara härligt att få läsa. Känns spännande och upphetsande att få höra om andras tankar, fantasier och upplevelser. Kanske kan vara spännande för flera läsare??:)
Nu är ju jag 65+ så jag kan givetvis inte svara på varför gubbkuk skulle vara extra sexigt.
Men ur min synvinkel är det väldigt smickrande att betraktas som sexig och spännande. I många fall tror man ju att man är helt passé när man ha passerat de 60. Här på Onanera har jag dock upplevt motsatsen. Jag har chattat med flera som vill ägna dig åt min kuk (och även låta mig ägna mig åt deras).
Så jag kan bara ta tillfället i akt och tacka er alla. Och finns det fler som vill höra höra av sig till mig är ni hjärtligt välkomna (har Session och Telegram för enklare chat).
 
Toppen