Gubbkuk 65+ gör mig kåt. Har du bilder på din?

oneswed

Medlem
Ålder
63
Kön
Man
Är det bara män som får kommentera?….. hihi…jag tänder också på ”gubbkukar”…… män som vet vad de vill……..äldre män kan lätt ge en dimension till…….
Självklart får du också kommentera
Skulle vara intressant och höra din kommentar om min, om jag samtidigt får se "din"
Vi kanske kan hjälpa varandra

Ralph

Medlem
Ålder
68
Kön
Man
Ralph
Är stolt över min snopp!

Kungsbacka

Ny medlem
Jag är ny här och älskar att runka i strumpbyxor. Min fru brukar sitta på mitt ansikte med strumpbyxor på sig. Gör hål i dem efter ett tag så jag får fittan direkt i munnen. Samtidigt runkar jag i strumpbyxor. Finns det fler som gillar det? Killar som tjejer.
Skulle gärna suga en kuk genom strumpbyxor också.

Janne99

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag är ny här och älskar att runka i strumpbyxor. Min fru brukar sitta på mitt ansikte med strumpbyxor på sig. Gör hål i dem efter ett tag så jag får fittan direkt i munnen. Samtidigt runkar jag i strumpbyxor. Finns det fler som gillar det? Killar som tjejer.
Skulle gärna suga en kuk genom strumpbyxor också.
Jag älskar stay-ups, både när min fru har det när vi älskar och att ha stay-ups på mig när jag runkar. Fantiserar om att ha sex med en annan man där vi båda har stay-ups.

LEM

Medlem
Kön
Man
Jag älskar stay-ups, både när min fru har det när vi älskar och att ha stay-ups på mig när jag runkar. Fantiserar om att ha sex med en annan man där vi båda har stay-ups.
Har lite bilder och videos med en hel del i stayups trosor mm. På erome.com Lem14
Har samma drömmar

Toppen