DEL 3
Nu var det färdigt med skynken/mörker å att försöka skyla sig tyckte vi.
Han hade ett ganska så stort badrum och där passade vi på att ta några rejäla sessioner under helgen.
Det var nu dags å runka på allvar ,,,hehe .
I badrummet hade vi ljuset på på full styrka, vi klädde av oss helt nakna och tog en varsin handduk att sitta på på golvet samtidigt som man kunde luta sig lite mot väggen. Vi satt inte med ryggarna mot varandra heller, utan vända mot varandra så man kunde se ALLT. Tror ingen av dessa kåttroll lyckades hålla på nån längre stund första gången vi körde på detta sätt , men det var ändå som att tiden stod still lite grann med alla intryck.
Det fanns liksom inget att dölja längre och det var ingen tvekan om att vi båda kollade in varandras kukar nu.
Jag har väl aldrig haft nån längre stake, har för mig den låg på strax under 15 cm nånting men alltid varit ganska nöjd med utseendet på min kuk å funktionaliteten ^^.
Han hade en något längre lem som var något avsmalnad vid roten och hans ollon såg något förstorat ut på hans kuk. Hans ollon var dessutom mer blå/lila aktigt i färgen än mitt röda.
Lite olika tekniker hade vi också när vi skulle göra det skönt..han körde med det klassiska hammargreppet på ett väldigt bestämt sätt medans jag på den tiden föredrog att endast ha tummen på ovansidan och hålla emot med pek och långfingret på baksidan av skaftet. Jag tyckte väl att det var extra skönt att kunna stimulera trycket högst uppe med lite mer precision, nuförtiden varierar jag grepp som jag känner för och försöker variera mig lite .
Det kan inte ha handlat om många minuter som vi lyckades hålla oss att komma men det var liksom så många detaljer man han uppfatta ändå, det var en otroligt intensiv stund ... Det var en sjukt spännande och skön känsla att ha tagit bort alla skyddsridåer hursomhelst och kåtheten i rummet nådde snart kokpunkten .
Det sista jag hinner lägga märke till i hans skrev är att hans pung inte drog ihop sig lika mycket som min när man närmade sig mållinjen ...min pung har alltid dragit sig samman tightare och tightare ju närmare jag är att komma, om jag nån gång lyckades stanna upp då så brukade jag gilla å känna på hur fast och knottrig den blivit. Men det fanns inte på kartan att jag kunde stanna nu.. Med tunga flämt och stön ökar han takten , han har bestämt sig för att komma nu. Minns det "klatschande" ljudet av hans pung när den slår emot hans mellangård, känner att detta blir för mycket för mig och jag känner orgasmen börja bubbla upp inom mig. Han tappar andan och rycker till några gånger då det går för honom och han lägger en rejäl sats på sin bröstkorg och mage. När jag sett detta finns ingen återvändo längre, det går schockvågor från mitt skrev och ut i hela kroppen och jag känner kuken som redan är stenhård styvna till den där lilla extra biten ändå innan jag totalt tappar fattningen och exploderar .
Jag är dock den som får tvätta ansikte å hår lite efter första sessionen för jag fick hela min sats i ansiktet /öga och hår.
Vi gick aldrig längre rent sexuellt så att vi började röra varann eller runka varann ( vilket man ångrar idag) . Men varje gång vi runkade ihop efter det så var det utan skygglappar, man skulle kunna se allt nu å det var sjukt jävla eggande att ha en jämngammal kompis rätt framför sig å helt ogenerat titta så mycket man vill på den andra.
Vi tappade kontakten efter 9:an tyvärr och det är förbannat synd för helt ärligt så är det så förbannat skönt att runka tillsammans med någon och ta tillvara på den sexuella spänningen som uppstår.... ganska safe är det ju också och om man träffas då och då så brukar nog båda bli ganska så tillfredsställda , det är ju lite mer avslappnat att bara helt nyktert kunna föreslå en runkstund med nån som hittat en bra dynamik med än att allt ska klaffa från första mötet om man t.e.x drar hem ett fylleragg från krogen.
Har inte haft nån runkpoolare sen dess tyvärr, men jag fick ju iaf uppleva det å det skulle jag aldrig vilja ha ogjort.
Tycker synd om dom som aldrig fått uppleva detta , det är galet skönt och okomplicerat när man väl känner varandra.
Tror i stort sett de flesta människor med en normal sexualdrift skulle må bra av att ha en kompis att onanera med, nu är jag 36 å känns väl inte helt lika lätt att våga föreslå det för någon men får väl börja ta mod till mig och skriva mer här då så kanske jag hittar en likasinnad en dag.
PUUHH.. Det blev en ganska lång text detta men kunde inte utelämna något, kan själv bli stenkåt av att läsa andras berättelser och tidiga uppvaknande, njut av långhelgen nu gott folk och låt fantasin flöda,
**PEACEOUT **