Jag har tidigare beskrivit hur jag och min vän ägnade åren runt 1990 till att upptäcka porr och onani tillsammans
https://www.onanera.se/threads/hur-många-här-har-en-runkpolare.320917/post-411487
https://www.onanera.se/threads/hur-många-här-har-en-runkpolare.320917/post-411487
Min kompis lantställe var platsen för många trevliga gemenamma runkstunder och jag nappade nästan alltid när jag blev utbjuden dit på somrarna.
En riktigt varm eftermiddag i juli när jag hade vistats där en vecka, var hans föräldrar tvungna att åka hem över dagen vilket innebar vi hade stället för oss själva. Att ha tillbringat nästan en vecka tillsammans med hans familj utan att ha haft chansen att lätta på trycket var plågsamt och det fanns en hel del uppdämd sexuell frustration (liksom, rent fysiskt sett, en hel del sperma samlade i min testiklar!). Ett par dagar till och jag hade nog drabbats av nattlig spontan utlösning!
Efter att de hade åkt så åt vi lunch och tog ett par öl tillsammans och sedan la vi oss på solstolar på gräsmattan i våra badbyxor. Jag slumrade till i solskenet ett tag och när jag vaknade såg jag att min kompis var naken. Ingenting sades, jag tog bara tyst av mig mina egna shorts jag med. Vi fortsatte att ligga på våra handdukar helt nakna (förutom solglasögon) i ytterligare en kvart eller så. Naturligtvis var jag förväntansfull eftersom jag visste vad som nu var på gång. När jag så småningom tittade över på min vän hade hans penis vuxit i storlek. Min kåthet ökade och jag började sakta röra min kuk som även den börjat styvna till.
Efter ytterligare ett par minuter onanerade vi båda. Långsamma, djupa rörelser – inget annat var möjligt i värmen. Mina näsborrar fylldes med en härlig kombination av dofter: svett, solkräm, nyklippt gräs och försats. Det fanns ingen att torka av sig på så när det blev för klibbigt slickade jag bara av mina fingrar. Jag fick snart utlösning och det mesta av satsen hamnade på magen och händerna. Min vän tog lite längre tid på sig att komma men när han väl bidrog ställningen (och till viss del den uppdämnda lusten) att kraften av det första strålen träffade honom i ansiktet. "Tur att jag hade glasögon på mig!" skrattade han.
Det var alldeles för hett (i ordets alla bemärkelser) för att fortsätta i solen så vi gick in och tog en dusch. Uppfräschade och återupplivade var vi snart igång igen. Nu satt vi nakna under taket på verandan och tog fram olika tidningar som vi hade tagit med oss från stan. För att få upp ståndet igen tittade jag i en riktig favorit-ett CC-nummer med Lisa Lipps som alltid hade en "positiv inverkan" om man säger så.
.
.
.
När erektionen väl var tillbaka så fokuserade jag sedan på ett då nyinköpt nummer av Foxy Lady och i synnerhet på bildsetet med en vacker blondin i vita underkläder, den legendariska franska porrstjärnan Marilyn Jess
.Under tiden koncentrerade sig min vän på en Private bildserie med den häpnadsväckande söta omslagsflickan Tabatha Cash och hennes holmgång med fem killar:
.
Marilyn triggade något djupt liggande i mig (varför har vissa modeller den omedelbara effekten och andra inte?) och det tog inte lång förrän jag kände att det var dags att komma igen. Alla eventuella tveksamheter rörande min personliga spermiebank var ogrundade - här fanns mer att ge. Jag sa: ”Åh gud...jag tror att jag är redo att komma för henne nu. Hur nära är du?" Han svarade "Inte ännu...men vänta!" Och sedan sträckte han sig fram och tog tag i min penis och började runka den åt mig så att jag bara kunde koncentrera mig på Marilyn. Det tog inte lång tid innan han förde mig över kanten. Till hans förtjänst runkade han mig genom hela orgasmen. Det blev ganska kladdigt och det var så skönt att bara koncentrera sig på tjejen och utlösningen ( "Uuuh, Marilyn , jag kommer för dig!" stönade jag rätt ut) samtidigt som någon annan gjorde grovarbetet!
Utmattad så lutade jag mig tillbaka och betraktade min vän som återupptog sitt runkande för Tabatha. Det faktum att hans händer fortfarande var fulla av min sperma som han nu använde som glidmedel på sin egen kuk väckte min kåthet igen.
Så pass mycket att när bilderna på Tabathas spermabad blev för mycket för honom och han höll på att komma, hade jag blivit halvhård igen. Vi ställde oss upp och runkade framför varandra med tidningen mellan oss på trädgårdsbordet. Korselden som sedan följde kladdade till det ytterligare - jag blir fortfarande upphetsad av att minnas synen av varandras sperma i våra respektive pubeshår. Våra lustfyllda stönanden och flåsanden måste ha hörts i flera kilometer om någon varit tillräckligt nära dvs.
Ett lite bitterljuvt minne eftersom det här var en av de sista gångerna vi onanerade tillsammans. Onani och porr som en helt naturlig och central del av mitt liv befästes under dessa år och har fortsatt att vara det fram till nu. Och det har jag till stor del att tacka min runkvän för!