Härligt att vara naken.

Binyfiken_smekare

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Man
Är singel och går ofta naken hemma….
Underbart å näcka, för egen del så blir de inte så mycket vardags naken, men när kåtheten å edging nerverna kittlar till då känner ja för å oljemassera mig å vara naken framför vem som helst (alltså för dom som vill se å tycker de e ok förstås, vill ju inte tillbringa den härliga perioden i häktet)
 

Nakenälskare

Aktiv medlem
Kön
Man
I dag var inspelningen för komediserien på SVT som jag nämnt tidigare, får tyvärr inte återge detaljer. Men jag var helt naken under inspelningen inför filmteam, statister och skådespelare, sammanlagt ett tjugotal personer. Har just nu perfekt solbränna utan vita områden och är helt slät på hela kroppen. När jag tog av mig kläderna första gången var det flera som flämtade till så det hördes. Det blev rätt många tagningar så alla fick chansen att se kuk & pung ordentligt, naturligtvis med ollonet fullt exponerat, och om inget censureras så kommer allt synas tydligt senare.
Härlig känsla att vara helt naken inför så många personer och se hur dom tittar på kuken.
Återkommer när jag vet när premiären är.
 
D

Deleted member 73432

Gäst
Inte så dumt va. Man ska vara inte så stel. Om man får ståfräs med Svärmor bara nyfiken hur det skulle vara jag skulle ha ståkuk i alla fall. Om man är flera
 
Last edited by a moderator:

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Brukar för det mesta bära shorts
Sitter aldrig naken framför datan
Men bakfyllekåt kan jag vackla omkring naken i hyddan. :rolleyes:
 
D

Deleted member 73432

Gäst
Brukar åka till Långvind där finns havet som man är själv då är man Naken Badar och Runkar ligger där helt Naken
 
D

Deleted member 73432

Gäst
Fin Kuk du har
Ikväll är man ensam då,ska man använda min elchock ⚡️ på kuken i Sängen i en 1 Timme kanske använda lösfittan med och Pumpen
 
D

Deleted member 73432

Gäst
Är det någon som har runka så det sprutar ärret någ som kan spruta många gånger
så jag kan det spruta många gånger när man har gjort en gång så är det bar runka på så kommer mera
 
Toppen