Häftigaste minnet med runkpolare?

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har en kusin som är 12år äldre en kom på henne en gång när hon duschade ner hos mormor och morfar. Var ett gemensamt duschrum var ju bara för familjen. Kusinen var väl i slutet av tonåren, vet inte men jag tryckte hon smekte det mörka hårig mellan benen lite men en det behövdes.
Nu i äldre dar tror jag bara hon vill få bort saltvatten från badstranden.
Jag var i tioårsåldern hade börjat runka men vågade inte göra det med min kusin i samma duschrum. Behövdes inte heller första gången jag såg en ung naken kvinna, unga tjejer och äldre någon gång men detta var något annat. Jag vände mig bort och sprutade kom två gånger, inte så mycket första gången, men andra var mer inte mycket men jag var förvånad trodde inte jag hade fått något att spruta med innan, vet inte men i ett halvår till fick jag torrorgasmer sedan kom det lite och ökade successivt. Min kusin märkte nog ingenting och dela dusch men sin yngre kusin hos farmor och farfar som hon kallade min mormor och morfar var ju barn till min morbror, var för henne ingen stor grej.
Hade väl sett nakna killar och män innan, om han var oskuld hade jag ingen aning om men jag betvivlar det.
 
Toppen