Nu är väl inte du rätt person att anmärka på svenskan eller stavningen. Din inlägg är precis lika osammanhängande och svårbegripliga.Bra berättat inte bästa svenskan eller stavningen, lite svårt att förstå tex vad dräkt antar att du menar våtdräkt.
Hur gammal är du? Den förmågan brukar oftast försvinna ungefär när man lämnar tonåren.Om jag låter det gå typ 6-7 dagar utan sprut kan jag komma vid promenad eller jogg om jag tänker "snusk"
Vi den åldern brukar det behövas betydligt "handfastare" stimulans för att komma.53...
Ganska knepigt ändå. Men jag gillar känslan..
Var hon lite äldre? Är det inte så att lite äldre kvinnor blir en paradoxal kombination av förargade och extremt smickrade när småkillar visar att de blir uppkåtade av deras kropp, vilket kan ge lite svårtydda reaktioner från dem?Fick det när jag skulle gå ur
bassängen i skolan kuken bara pulserade framför simfröken . Den längsta orgasmen jag fått börja redan i vattnet. Så när jag väl kom upp gick hon fram till mej och skällde lite min kuk stod rakt ut först så såg hon mitt stånd nog ,men det
var så skönt så jag var tvungen att smeka kuken utanför badbyxorna.
men hon sa inget bara tittade en stund och när jag
hade kommit sa hon jag skulle duscha.
fan vad kåt jag blir när jag tänker på hennes stora bröst . undrar hur länge vi stod där för jag stod och smekte min kuk mitt framför henne för hon såg ju att jag fick orgasm men sa inget .