Handsfree sprut.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Kan nog stämma att min stavning inte är den bästa. Tro inte att jag är invandrare född på SÖS i Stockholm började på Gustav Vasa skolan i Stockholm, vi flyttade till Nacka först Ektorps skola högstadiet i Skuru och gymnasiet i Saltsjöbadens Samskola.

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
När jag onanerar med några av mina största dildosar så kommer det ordentliga sprut. Inte regelrätta orgasmer utan mer ett långt sprut av försats. Hade gärna fått en riktig prostataorgasm men får inte riktigt till det. Tittar ofta på filmklipp när män och shemales får härliga utlösningar av analsex.

calle34

Medlem
Brular komma när exet slickar mej i rumpan sen knullar mej med ett finger samtidigt som hon suger på mina bröstvårtor brukar minst två ggr då. Även mendmin prostata dildo samt jag har mina bröstvårtor masserade sprutar enorma satar när jag kommer då men kan ändå börja rynka kulen direkt efter och komma igen . Skönt

doven

Välbekant medlem
Kön
Man
53...
Ganska knepigt ändå. Men jag gillar känslan..
Vi den åldern brukar det behövas betydligt "handfastare" stimulans för att komma.
Hur funkar det vid knull eller avsugning, sprutar du direkt då, eller har intensiteten i stimulansen inte så stor betydelse för vad du tål?

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Har hänt 1 gång. Då jag hade kuk i mig bakifrån o min bara hängde. Rakt ner , blötdligt. Rann de ur den , ner på lakan , förbjuden. Underbar känsla

calle34

Medlem
Fick det när jag skulle gå ur
bassängen i skolan kuken bara pulserade framför simfröken . Den längsta orgasmen jag fått börja redan i vattnet. Så när jag väl kom upp gick hon fram till mej och skällde lite min kuk stod rakt ut först så såg hon mitt stånd nog ,men det
var så skönt så jag var tvungen att smeka kuken utanför badbyxorna.
men hon sa inget bara tittade en stund och när jag
hade kommit sa hon jag skulle duscha.
fan vad kåt jag blir när jag tänker på hennes stora bröst . undrar hur länge vi stod där för jag stod och smekte min kuk mitt framför henne för hon såg ju att jag fick orgasm men sa inget .

doven

Välbekant medlem
Kön
Man
Fick det när jag skulle gå ur
bassängen i skolan kuken bara pulserade framför simfröken . Den längsta orgasmen jag fått börja redan i vattnet. Så när jag väl kom upp gick hon fram till mej och skällde lite min kuk stod rakt ut först så såg hon mitt stånd nog ,men det
var så skönt så jag var tvungen att smeka kuken utanför badbyxorna.
men hon sa inget bara tittade en stund och när jag
hade kommit sa hon jag skulle duscha.
fan vad kåt jag blir när jag tänker på hennes stora bröst . undrar hur länge vi stod där för jag stod och smekte min kuk mitt framför henne för hon såg ju att jag fick orgasm men sa inget .
Var hon lite äldre? Är det inte så att lite äldre kvinnor blir en paradoxal kombination av förargade och extremt smickrade när småkillar visar att de blir uppkåtade av deras kropp, vilket kan ge lite svårtydda reaktioner från dem?

Toppen