Var på Thad’s Party Naked för ett antal år sedan, en klubb där män måste vara nakna medan kvinnor fick ha underkläder, ofta sexiga, om de ville. Färre kvinnor än män såklart, men ändå sexigt, naket i pool och bubbelbad, porrfilm på monitorer och flirt och lite sex att se på bland irl. En värdinna annonserar att ” the Glory Hole” är öppet. Efter en stund tycker jag det är dags att kolla upp det så jag närmar mig spegeln med hålet mitt på och gult ljus på ”trafikljuset” bredvid, instruktioner finns anslagna vid sidan om som också drar mitt intresse. Då slår ljuset om till grönt! Någon, eller några, ser mig från andra sidan spegeln. Tänker efter - ok jag testar! Kuken håller med - eller driver på! En kvinnoröst ger mig instruktioner medan jag sticker in kuken i det något för lågt sittande hålet, viktigast är att jag säger till innan jag kommer. Hon känner lite på den med fingrarna innan hon tar den i munnen och bara låter mig njuta. Samtidigt som hon tar mig härligt tänder jag samtidigt ännu mer av tanken att andra klubbesökare kan se min rygg och bak och förstå vilken behandling jag får och att det också kan finnas fler åskådare bakom spegeln... Efter en stund förvarnar jag att jag är på väg, hon saktar in men fortsätter med munnen, jag stönar ”now I am coming” men hon fortsätter och tar sedan emot allt i munnen. Underbart skönt! Hon avslutar, jag tackar och berömmer och drar ut hur hålet. Skön känsla som förstärks av den kvinna som, när jag går ifrån spegelväggen med hålet och in mot klubben, tittar på mig och mitt lite matta stånd. Vi ler mot varandra i samförstånd.