Hejdå

S

SonPari -LÅST-

Gäst
Ja tåler inte idiotiska oprovocerade korkade kommentarer från cp idioter som vissa här. Och jag tåler inte detta helvetes satans jävla spamfiltret. Och jag tåler inte att det är så fruktansvärt dåligt orgainserat och skött

Så ha det bra allihopa önskar er ett fortsatt trevligt liv.

Btw till idioten som kommenterade min bild, har du någonsin tänkt på att NÅGON är det väl för helvete på bilden så spelar det ingen jävla roll hur många som har den o vilka jävla dc hubbar den ligger på.

Anti-spamfilter

S

SonPari -LÅST-

Gäst
Mesta anledning till det är att ja får sånt jävla cp damp på den skit spamfiltret. Man sitter o skriver något så får man skriva om allt igen för man skrev något mindre än en minut tidigare. Loggar man in svarar man på alla nya trådar man e inblandad i för fan

Anti-spamfilter

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Håller helt med, det är så jävla sant. Jag har nästan alltid bråttom när jag kollar mina forum och det där spamfiltret gör verkligen att man struntar i att svara på rätt många grejer för man har inte tid att sitta och vänta tills man kan skriva nästa inlägg. Ta bort...

Dra_Q_La

Medlem
Kön
Man
SonPari, jag vågar mig på en gissning att du använder IE? Använd en browser med riktig cachning så försvinner inte texten även om du postar "för tidigt." Opera är mycket bra på det:
http://www.opera.com
Då klickar du bara på Back och din text finns kvar där tills du kan posta den.

S

SonPari -LÅST-

Gäst
Nej ja använder faktiskt firefox, ja spelar mycket world of warcraft så jag måste ha det, inloggningen funkar inte i IE :p

Anti-spamfilter

galen

Medlem
Kön
Man
sonpari neeeeej du måste vara kvar, du verkar vara en trevlig tjej som jag har respekt för.
dessutom så är det alltid roligt att disskutera med dig. så stanna kvar o du kvinna i england för denna förlorades själ uppe i sveriges utkanter. peace

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
åååh NEJ....
inte kan du gör så här mot oss....

sperma, smaken du aldrig glömmer

S

SonPari -LÅST-

Gäst
Ja bor inte i fucking england inse det.

Ja stannar bara kvar om alla total ignorerar "en allt för vanlig kille". Och det jävla spamfltret tas bort

Anti-spamfilter

Spartacus

Medlem
Kön
Man
Spamfiltret borde klippas bort helt och hållet, det håller jag med om.
Sen om du vill stanna eller inte, det är upp till dig.
Too many captains keep on steering us wrong

Kön
Kvinna
Jag måste nog säga att jag håller med SonPari i mycket....framför allt dessa oprovocerade "korkade" kommentarer som ofta förekommer. Spamfiltret är irriterande, men jag tror inte jag hatar det lika mycket som SonPari...

Kön
Man
En tjej som spelar world of warcraft, fan vad osexigt ;)
Men sonpari din gnällkärring, stanna kvar och reta upp dig mer på alla retards här, det är ju lite roligt ibland, erkänn?

S

SonPari -LÅST-

Gäst
mm kanske det, men nu e grejen den att vi har haft två personer som totalt spammar sönder forumet dessutom med nya trådar. Alla vill ha bort spamfiltret dessutom, men ingen gör något, det e ingen som tar hand om forumet ingen bryr sig :/

Anti-spamfilter

Sexgud

Medlem
Kön
Man
De som har sidan sköter den inte, därför det blir såhär. Inget forum jag skulle vilja bli aktiv på. Varför inte enas om att gå till ett annat forum. Finns säkert många alternativ.

S

SonPari -LÅST-

Gäst
Jo ja hade gärna gjort det men ja känner inte til något annat :S

Anti-spamfilter

S

SonPari -LÅST-

Gäst
Verkar mest va för killar det där ju

Anti-spamfilter

Sexgud

Medlem
Kön
Man
mjo, men man kan ju alltid fråga om de vill utvidga det. De har ju aktiva admins. : )

Lycka till iaf.

Toppen