Binyfiken_smekare
Välbekant medlem
- Ålder
- 44
- Kön
- Man
Låter skönt..skulle vilja prova det
Gomorron på er här är en straight nyfiken 40 åring å Jag är gärna me på lite nakenhäng å onaniäventyr
Låter skönt..skulle vilja prova det
Vilket nakenbad var det?Runkade och sög första kuken i somras på nakenbadet.
Nice har inte gjort på längeRunkade och sög första kuken i somras på nakenbadet.
Där har jag också haft kulDet var i Yngsjö utanför Kristianstad i Skåne
Bra ställeDär har jag också haft kul
Nä men din kuk hade jag gjort vad som helst för mmm på shit jag vill ha största möjliga och skämma bort och suga sen bli knulladHur var det?
Såg ni porr?
Det är underbartHar runkat 2 kompisar i högstadiet, och dom mig, för 35-40 år sen, den ena blev det bara 1 gång med, den andra flera gånger, kändes naturligt men ändå förbjudet på samma gång.
Det var det med, hade gärna gjort det igen, men är lyckligt gift nu.Det är underbart
Det är väl inget hinder för att runka med en kompis igen?!Det var det med, hade gärna gjort det igen, men är lyckligt gift nu.
Egentligen inte, men ändå. Tanken är klart lockande, 2 nakna män i en soffa som har en trevlig stund ihop.Det är väl inget hinder för att runka med en kompis igen?!
Känner lite likadant!När kåtheten trycker på så gillar jag att runka tillsammans med andra killar, oftast tar jag bilen till parkering nånstans eller besöker ett nakenbad...för att där hitta någon som vill runka mig skönt. Oftast är problemet att många tjatar om att suga och det vill inte jag pga smittorisken...Just nu fantiserar jag dock om att ligga på rygg med rakad rumpa och någon runkar våra kukar ihop, kanske ett ollon mot rumphålet men bara om det känns helt safe....Därför känns det bäst med bi/hetero/nyfikna killar. De är diskreta och förhoppningsvis safe. Hay-killarna som raggar kan vara lite för på och vilka mer...
samma med mig. Men det gäller att sätta sina egna gränser och inte låta andra styra. Bor man på större orter finns ofta nån porrbio med bås där man kan får runka andra eller själv bli avrunkad. Jag besöker sådant i Gbg ibland.Känner lite likadant!
Är gift och drar mig lite för att söka kontakt eftersom de flesta vill ha mer.
Vill ju bara runka..