D
Deleted member 72491
Gäst
Jag håller med digDär håller ja me, men ja lägger till att de e under förutsättning att de e likasinnade,
Så man kan streama å titta härlig amatörporr samtidigt
Jag håller med digDär håller ja me, men ja lägger till att de e under förutsättning att de e likasinnade,
Så man kan streama å titta härlig amatörporr samtidigt
Bra inställning du har.Älskar bisex o se på eller råka upptäcka killar som runkar varandra.
Vet inte om jag skulle kunna ha en kille som är hetro.
Det är samma med mig. Efter orgasm tappar jag helt lusten. Det gäller att den andre sprutar först…Ibland när jag är riktigt kåt så tänker jag att det kanske skulle vara upphetsande att testa. Men inget mer än runk och kanske sug då. Sen när jag sprutat så blir tanken direkt motbjudande faktiskt. Så jag misstänker att situationen skulle kunna bli akward efter om man testade på riktigt.
Samma för mig, det allra bästa är om man kan dra ut på det till ett riktigt långrunk där man ligger på gränsen till att spruta längeDet är samma med mig. Efter orgasm tappar jag helt lusten. Det gäller att den andre sprutar först…
Men oerhört skönt medan det varar
Halloj i midnatten!Älskar tanken men har inte gjort det än. Det skulle vara riktigt härligt att göra.
Vi verkar vara många som fantiserar om detta men inte kommer till skott. Lite synd, eller hur?Älskar tanken men har inte gjort det än. Det skulle vara riktigt härligt att göra.