Jag är i 45-årsåldern och har inga sexuella erfarenheter med killar, men har nu börjat fantisera om att runka ihop med en annan man. Har testat att hitta kontakter på Bocycontact, men de flesta verkar konstiga, vill något mer än bara runka, eller så slutar de plötsligt svara innan man träffas.
Hur som, min fundering gäller vad det är ni andra egentligen tänder på? Läser både här och på BC att ni heterosexuella män verkar väldigt intresserade av andras kukar. Själv känner jag tyvärr inte igen mig i detta. Jag är inte speciellt fascinerad av andra mäns kukar, men tänder ändå på tanken av att runka ihop med någon annan. Kanske är det för att det är lite förbjudet och känslan att visa upp sig för någon annan.
Jag har också med åldern fått ett ökat intresse för manliga kroppar. Det är snarare det som tänder mig. Tycker numer nästan det är lika intressant att spana in snygga killar som tjejer. Drömmen vore en runkträff med en 20 år yngre kille som är vältränad. Vill inte kyssa honom eller ha sex, utan jag vill se honom i bar överkropp och kanske känna på hans magrutor eller massera hans muskulösa rygg. Sedan ser jag på när han runkar och har det skönt, samtidigt som jag gör detsamma.
Så för mig är det snarare kroppen än kuken som är det intressanta. Fast kuken är så klart en del av helheten. Någon som känner igen sig?