Hur gör ni män som känner för att runka när partnern är hemma?

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Jag runkar öppet när jag är kåt och det spelar ingen roll vart vi är riktigt. Kollar vi tv, köket, sängen eller i bilen så är det lugnt och hon brukar kolla på lite och ibland hjälpa till.
Hon vill hellre att jag är öppen med mitt runkande än att smyga med det. :p
Var sprutar du då? På din mage eller nån handduk i närheten?

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
nej hon vet inte om det
Ok. Sorry! Jag blandade ihop dig med någon annan som skrev att han runkade i fruns närvaro....
Då är det samma för dig som för mig. Jag runkar dagligen minst två ggr. Morgon och kväll och om det är läge kan jag ta fram den mitt på dagen också. Men jag runkar inte till sprut varje gång. Sprutar nog 4-5 ggr i veckan. Men frun vet sannolikt inte om det.

peterpeter

Välbekant medlem
Ålder
59
Kön
Man
Ok. Sorry! Jag blandade ihop dig med någon annan som skrev att han runkade i fruns närvaro....
Då är det samma för dig som för mig. Jag runkar dagligen minst två ggr. Morgon och kväll och om det är läge kan jag ta fram den mitt på dagen också. Men jag runkar inte till sprut varje gång. Sprutar nog 4-5 ggr i veckan. Men frun vet sannolikt inte om det.
ok blir 1 till 2 gånger om dan här, frugan har tappat intresse

Regero

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Fruga ligger i badet och jag sitter här och har det lite skönt, gäller att passa på.:)
Annars är det väl vanligt att vi tittar på olika tv-program, nu har jag ju bara tvn på som bakgrund, medans jag tittar på porr och runkar, sprutar inte så ofta då jag vil vara redo om frugan får lust, händer ju som tur är titt som tätt.

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
ok blir 1 till 2 gånger om dan här, frugan har tappat intresse
Så tråkigt när de tappar intresset. Har hon tappat det helt, eller tänder hon till ibland?
Min fru tappade det mesta av lusten i samband med klimakteriet. Nu har vi inte sex mer än möjligen 1-2 ggr varannan månad. Men i morse hände det, 6 veckor sedan förra gången. Fördelen är att hon verkar tända till mycket mera nu när det blir mer sällan än som förr då vi knullade varje vecka....
Men det blir som kompensation mkt runkande för min del. 2 ggr om dagen minst men inte alltid till sprut. Sprutar ca 4-5 ggr i veckan

D

Deleted member 71964

Gäst
Smyger med det hemma, toaletten och duschen är bästa stället när familjen är hemma. Ibland i sängen när hon sover, en strumpa är perfekt att spruta i då ;)
Men bäst är när jag är ensam hemma, då är det jag och porren

D

Deleted member 71436

Gäst
Jag går in på toaletten om jag bara vill dra en snabb runk :) vill jag mer så frågar jag om hon sugen på att knulla och om hon inte är det så säger jag bara att jag går in i sovrummet en stund :)

Toppen