K
Karlsson11
Gäst
Runkar när frugan och resten av familjen somnat. Det sker oftast jämte henne i sängen. Vi har regelbundet sex men jag älskar att runka
hon vet inte om olika rum, det är lite upphetsandeSitter ni i samma rum, eller vet hon inte om det?
Runkar nu medan hon är i kökethon vet inte om olika rum, det är lite upphetsande
Var sprutar du då? På din mage eller nån handduk i närheten?Jag runkar öppet när jag är kåt och det spelar ingen roll vart vi är riktigt. Kollar vi tv, köket, sängen eller i bilen så är det lugnt och hon brukar kolla på lite och ibland hjälpa till.
Hon vill hellre att jag är öppen med mitt runkande än att smyga med det.
i handen äter upp detVar sprutar du då? På din mage eller nån handduk i närheten?
...och det medan frun ser på?i handen äter upp det
nej hon vet inte om det...och det medan frun ser på?
Ok. Sorry! Jag blandade ihop dig med någon annan som skrev att han runkade i fruns närvaro....nej hon vet inte om det
ok blir 1 till 2 gånger om dan här, frugan har tappat intresseOk. Sorry! Jag blandade ihop dig med någon annan som skrev att han runkade i fruns närvaro....
Då är det samma för dig som för mig. Jag runkar dagligen minst två ggr. Morgon och kväll och om det är läge kan jag ta fram den mitt på dagen också. Men jag runkar inte till sprut varje gång. Sprutar nog 4-5 ggr i veckan. Men frun vet sannolikt inte om det.
Så tråkigt när de tappar intresset. Har hon tappat det helt, eller tänder hon till ibland?ok blir 1 till 2 gånger om dan här, frugan har tappat intresse
Ja, strumpa är smidigt och diskretSmyger med det hemma, toaletten och duschen är bästa stället när familjen är hemma. Ibland i sängen när hon sover, en strumpa är perfekt att spruta i då
Men bäst är när jag är ensam hemma, då är det jag och porren