Tror nog våt fitta e mums med
Tror nog våt fitta e mums med
Tycker de är ännu härligare..Tror nog våt fitta e mums med
Låter säkert uppkåtande för massor av män här men hur kåt är du är frågan!Drömde i natt om att jag stod på knä och sög av en härlig ådrig hård kuk dränkt i försats, så senare ikväll så ska jag smeka fittan och tänka på denna underbara kuk som fyllde min mun med varm kladdig sperma
Hur menar du då? Om du hade läst hela texten så kanske du hade läst att jag skulle smeka min fitta senare under den kvällen just för att jag blev kåt. Men nästa gång så ska jag skriva så att alla förstår för det kanske var en svår text.Låter säkert uppkåtande för massor av män här men hur kåt är du är frågan!
Hon menar förstås att du ska ange på en skala från 0-10 hur kåt du är, även om det är uppenbart att du ligger på den övre delen av skalan....Hur menar du då? Om du hade läst hela texten så kanske du hade läst att jag skulle smeka min fitta senare under den kvällen just för att jag blev kåt. Men nästa gång så ska jag skriva så att alla förstår för det kanske var en svår text.
För mig är det 10 som gäller, jag kan inte ligga på typ 5 och vara redo för kuk. 10 annars får det vara.Hon menar förstås att du ska ange på en skala från 0-10 hur kåt du är, även om det är uppenbart att du ligger på den övre delen av skalan....
Jag tänker att man inte kan gå från 0 till 10 direkt, utan man har en anspänningstid....För mig är det 10 som gäller, jag kan inte ligga på typ 5 och vara redo för kuk. 10 annars får det vara.
Det sa jag inte hellerJag tänker att man inte kan gå från 0 till 10 direkt, utan man har en anspänningstid....