Hur lägger ni snoppen i byxorna

M

Milf94

Gäst
Kanske främst killar, men såklart även för oss tjejer att svara på :love: .

Dagens nyfikna fundering:giggle:
Hur lägger ni kuken, högre eller vänster eller kanske uppåt eller neråt?
Är det olika med kalsonger eller utan och om det är olika byxor?

Personligen älskar jag när man ser en bula, behöver inte vara stor. Men att se bulan kan få mig suktande kåt.

Och såklart, så är det kul att höra vad ni tjejer upplevt i detta.
 

cujo72

Aktiv medlem
PTU här men ibland så är det commando och då är det svårt att veta åt vilket håll den pekar åt hehe
 

doven

Välbekant medlem
Kön
Man
Kuken ligger alltid till höger. Det är en vana sedan tonåren, min kuk är obetydligt böjd åt vänster.
Då kändes det som ett bekymmer och det var väl från början ett försök att kompensera och inte göra det värre.
 

wonka

Välbekant medlem
Kön
Man
Den ligger alltid uppåt om jag har kalsonger på mig. I sommar shortsen och i mina tränings shorts så är jag oftast utan, Då ligger den lite som den vill
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Vanligtvis till vänster. Min högra pungkula är större än den vänstra så då blir det naturligt så. När jag vill framhäva paketet mera så lägger jag den till höger, kör även med ring runt hela paketet om jag vill visa lite mera bula, vill jag ha en riktigt go bula så rynkar jag upp kuken med ring runt kukroten och en runt hela paketet, sen kan jag gå ganska länge med lite halvstånd, är då oftast riktigt kåt, så då räcker det att knipa till några gånger så väver bulan till sig. Underbart :p
 

JNilsson

Aktiv medlem
Alltid ptv för mig, kuken är böjd på det hållet så blir skönast så även om jag är hård ligger kuken till vänster ( ofta mao haha )
 
Toppen