Mjukisar måste väl ändå va mycket skönare än jeans för den sakens skull?Säsong för gråa mjukisbyxor nu
Går ofta runt i mina gråa mjukisar utan kalsonger. Jag visar gärna upp min bula, det kan göra någon dag!
Jag tyckte faktiskt det var en intressant fråga. Inte för att det spelan nån roll men kul att läsa att ni gör lite olika.Men för fan! Väx upp! Vilken djävla icke-fråga! Vem bryr sig?
nja när jag var yngre och lite mer fart på saker var mjukisbyxa totalt tabu,, för jag fick ståkuk var som helst och hur som då funkade jeans som räddare från att blotta sig el sånMjukisar måste väl ändå va mycket skönare än jeans för den sakens skull?
Det torde väl gälla stort sett Allt på detta forum?Men för fan! Väx upp! Vilken djävla icke-fråga! Vem bryr sig?
Beror på... Kalsongerna är i mjukt tyg, ibland skönt med det lite sträva, styva tyget i jeans som omväxlingMjukisar måste väl ändå va mycket skönare än jeans för den sakens skull?
Låter konstigt för mig.Beror på... Kalsongerna är i mjukt tyg, ibland skönt med det lite sträva, styva tyget i jeans som omväxling
String på killar är I N T E snyggtPTV Beror på kalsongerna . string då är det i mitten som en liten bula
String på killar är I N T E snyggt
Nja, BjörnBorg tycker jag är sexigast. Har ett par som jag fått av en kille som jag brukar gå i när jag är hemma som är i sånt där polyamidmaterial som brukar va i träningskläder. As-sköna.Skönaste modellen "boxer"(?)
Sitter snyggast, formar sig bra under byxor/jeans
https://frankdandy.com/en-se/shop/men/underwear/singles/boxers
Nja, BjörnBorg tycker jag är sexigast. Har ett par som jag fått av en kille som jag brukar gå i när jag är hemma som är i sånt där polyamidmaterial som brukar va i träningskläder. As-sköna.
Vad blir FRF?
Fitta Rätt Fram?