Hur många här har nån gång fotograferat sin tjej/kille eller låtit sig fotografera?

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag och exet fota och filma varandra nakna rätt mycket, även detalj bilder och filmer.
Numera får jag nöja mig med att filma /fota mig själv naken och under en del "hobby stunders".
Blir oftast kåt av att göra det, inte alltid jag sparar det men det händer för att minnas en del sköna stunder.

Tucker6807

Aktiv medlem
Kön
Man
Skulle gärna se lite bilder eller film när ni amatörer har det skönt själva eller med fru/sambo. Är så upphetsande med privata föreställningar :love: Har själv delat med mig lite ibland.

GoodTimes

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag och min nuvarande sambo fotar mycket när vi har sex och även filmar. När någon av oss är iväg är det härligt att ha när man vill onanera. Vi skickar även teasande filmer till varandra under dagen för att kåta upp varandra lagom tills vi ses hemma sen

Lulea

Välbekant medlem
Kön
Man
Har ganska många bilder av frun. Och lite video också när jag tar henne bakifrån. Har visat för en som känner henne sedan gammalt (med hennes välsignelse). Säkert en del andra som känner henne som sett bilderna när vi lagt upp dem tillsammans. Skulle gärna se någon som känner henne runka till materialet, gärna en storkukad ;) Frun är brunett och har hyfsat stora bröst, om någon skulle känna sig hågad…

Toppen