Hur mycket raka sig?

oscarboy

Medlem
Kön
Man
Hejs alla!
Ja undra hur mycke man ska raka sig ibland kliar det som f-n tex om man rakar sig bakom pungen :eek:

Va tycker ni? Nåra tips? :p:p

Oscarboy

Kön
Man
Hejs alla!
Ja undra hur mycke man ska raka sig ibland kliar det som f-n tex om man rakar sig bakom pungen :eek:

Va tycker ni? Nåra tips? :p:p

Oscarboy

jag har testa lite olika, men tycker nu att det är bäst att raka helt och hålla det så, alltså raka av det som vuxit ut när man duschar
men för att inte det ska bli röda prickar bör man badda med nån sprit efteråt
lycka:ptill!

K

Kroken85

Gäst
har sedan tre år tillbaka kört med helrakat,fått enbart positiva kommentarer.innan rakade ja pungen men lämnade en tuss ovanför kuken, men fick höra att de kittlade i näsan på tjejen jag då va ihop med(jävlar vilka avsugningar säger ja bara...!)

Vargklo

Ny medlem
Kön
Man
Det ser så bisarrt ut med helrakade killar, får en att tänka på barn eller bebisar. Det är naturligt med hår där så varför raka bort det? Själv ansar jag ordentligt istället och rakar pungen lite då och då (fast det kliar som satan efteråt). Men resten förstår jag verkligen inte varför man ska raka, det ser bara skabbigt ut. Dessutom blir det mer svett och lukt när man rakar sig, eftersom håret är till för bland annat att fånga upp just svett och lukt och göra sig av med den.

Kön
Man
Det ser så bisarrt ut med helrakade killar, får en att tänka på barn eller bebisar. Det är naturligt med hår där så varför raka bort det? Själv ansar jag ordentligt istället och rakar pungen lite då och då (fast det kliar som satan efteråt). Men resten förstår jag verkligen inte varför man ska raka, det ser bara skabbigt ut. Dessutom blir det mer svett och lukt när man rakar sig, eftersom håret är till för bland annat att fånga upp just svett och lukt och göra sig av med den.

utseendet kan man diskutera och att det kliar beror nog på att du inte rakar dig tillräckligt ofta... jag har hört att hårets uppgift i armhålor, runt kön och i rumpan är till för att suga upp svett och på ett mer effektivt sätt sprida den personliga lukten då luft silar igenom håret :eek: .bara detta gör att man vill raka sig riktigt ren

sprutaren

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag rakar helst pung och runt kuken en behåller en liten del ovan kukroten fast jag ansar den också. Nu på vintern är jag dålig med att raka men fram på våren och till sommaren så rakar jag hela tiden.

tunnluft

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag funderar på att raka min kuk. Någon som vet om det är bäst med hyvel eller rakapparat?

C

Cocafreaken (under 18 år)

Gäst
Jag rakar inte under pungen. Jag rakar ovanför snoppen och uppåt, om du fattar. Sen smörjer jag inte mig med handkräm för att det ska bli lent. Visst, det kan vara jobbigt att det kliar, men man vänjer sig om man rakar på gång på gång.

C

Gäst
"Rättade det som blev fel".

Jag rakar inte under pungen. Jag rakar ovanför snoppen och uppåt, om du fattar. Sen smörjer jag mig med handkräm för att det ska bli lent. Visst, det kan vara jobbigt att det kliar, men man vänjer sig om man rakar på gång på gång.

Gustav

Medlem
Kön
Man
Har aldrig rakat pungen. Varför gör man det? För utseendet eller är det skönare att bli smekt rakad? vad tycker kvinnor om det?

oscarboy

Medlem
Kön
Man
Har aldrig rakat pungen. Varför gör man det? För utseendet eller är det skönare att bli smekt rakad? vad tycker kvinnor om det?

utseendet

skönt

vad kvinnor tycker får de svara på själva, för ni är väl här å [red]flåsar[/red] ?? :p:p:p

Cispin

Medlem
Kön
Man
Oscarboy, du rakar dig bakom pungen? Är inte det jävligt svårt? .. Jag har testat, och jag finner det väldigt klurigt.

Ontopic: Helrakat tycker jag.

C

Gäst
Kanske Ta en sax och klippa av det värsta tänker jag mig att han gör[red][/red]

Toppen