Hur ofta onanerar ni?

manjon

Medlem
Ålder
53
Kön
Man
Minst två sperma-sprut per dag, idag är jag uppe i fyra nu vid 16:30. Vet inte om jag nånsin klarat tvåsiffrigt men jag runkar hela dagarna, många timmar om dagen. Skrivbordsjobb hemma - alltid naken nedtill.

JR7615

Medlem
Ålder
48
Kön
Man
Det brukar bli minst ett sprut varje dag, hemma som borta. Är jag i naturen hittar jag någon plats att runka på, kanske till och med stöter på någon likasinnad…

Dwightf m44

Medlem
Som så många andra svar här...
Varje dag under vissa perioder. Var tredje dag ibland. Börjar det närma sig en vecka så tömmer jag gör säkerhets skull.

wonka

Välbekant medlem
Kön
Man
Som många andra skriver här. Så ser jag till att kuken är hård och runkar den varje dag. Inte till sprut varje gång. Jag gillar mer att leka med kuken. Ta kuken i handen och börja dra i skinnet och känna hur den växer i handen tycker jag är så härligt. Men ett par gånger i veckan så får den allt spotta ut sin kåthet.

Jörgen

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Som många andra skriver här. Så ser jag till att kuken är hård och runkar den varje dag. Inte till sprut varje gång. Jag gillar mer att leka med kuken. Ta kuken i handen och börja dra i skinnet och känna hur den växer i handen tycker jag är så härligt. Men ett par gånger i veckan så får den allt spotta ut sin kåthet.
Samma här, jag kanske bara sprutar 2-4 ggr i veckan men jag leker med den varje morgon och kväll:)

Toppen