Kåt i omklädningsrummet?

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Jag har ett stänk av bi i mig så ibland när jag är på träningen så undrar jag hur det skulle se ut om alla vore fria.
Att alla tyckte det var ok om några hade det trevlig tillsamman och alla andra bara tittade på med uppskattning och gillande.
Tänk dig själv som kille på ett träningsställe, du går in i duschen och två killar hånglar, till och med att den ena suger den andra. Varför skall vi bli stötta. Det är 2 personer som uppskattar varandra. Jag vet att detta är en utopi, men tänk tanken.
 
N

nyfiken20

Gäst
Blir ofta kåt där, flera ggr ja fått gå in på toa o runka, när ja kännt att jag håller på o få stånd
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Nej kan inte säga att jag behövt gå in på toa, men har några gånger smygrunkat i bastun. Ingen där såklart, men bastun där jag runkat på kärrabadet ligger så man kan se om någon kommer rätt bra om man sitter rätt till. Härlig känsla ändå att sitta och runka i bastun och riskera att bli påkommen
 
N

nyfiken20

Gäst
har aldrig vågat runka i allmän bastu, men runkar i bastun man kan boka dr ja bor
 

poisonous

Medlem
Kön
Man
Jag har ett stänk av bi i mig så ibland när jag är på träningen så undrar jag hur det skulle se ut om alla vore fria.
Att alla tyckte det var ok om några hade det trevlig tillsamman och alla andra bara tittade på med uppskattning och gillande.
Tänk dig själv som kille på ett träningsställe, du går in i duschen och två killar hånglar, till och med att den ena suger den andra. Varför skall vi bli stötta. Det är 2 personer som uppskattar varandra. Jag vet att detta är en utopi, men tänk tanken.

Verkligen en utopisk tanke, hade inte tackat nej till att börja träna på det gymmet! ;)
 

knull Jocke

Ny medlem
Kön
Man
Blir ofta kåt där, flera ggr ja fått gå in på toa o runka, när ja kännt att jag håller på o få stånd
Har fått stånd i duschen med 1 kille på varje sida som sett och inte haft nån handduk så vad gör man? fortsätter o tvålar in sig o låtsas som ingenting... Både upphetsande o pinsamt då men efteråt bara pinsamt när kåtheten lagt sig...
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Alltså jag blev så himla upphetsad av det Falconb skrev. Tänk att få komma in i duschen o en kille står o suger av en annan. Lr omvänt eft.som jag är kvinna - att man kommer in där o ska duscha o då står en tjej o slickar en annan tjej. Jag hade tyckt att det var fruktansvärt upphetsande!!!
 

trosor

Medlem
Kön
Man
Skulle vara jätteläckert att komma på några på ett offentlig ställe som dusch eller bastu.
Skulle gärna visa mitt intresse att få vara med, spelar ingen roll om det är 2 killar,2kvinnor eller
1 kille 1 tjej.
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Varför inte 10 kåta kvinnor och 10 kåta killar, vi tar av våra kläder i ombytet men träffas i duschen. Där har vi bastu, bad etc.
Vi gör vad vi vill, men tecknet på att man inte vill är en höjd hand. Och alla skall respektera det utan tvekan. Om vi hade den friheten i världen så vore det fantastiskt. Vi lever bara en gång, så varför inte.
 

knull Jocke

Ny medlem
Kön
Man
Låt oss hitta ett privat gym och börja, inga krav, inga måsten, gör vad du vill, men med respekt. Om någon höger handen för att den inte vill så skall ingen bli sur. Alla är vi lika, alla är vi olika.
Föreslå ett gym så går vi dit ett gäng om vi e flera så blir det inte så pinsamt som om man skälv skulle sitta med ståkuk
 

knull Jocke

Ny medlem
Kön
Man
Tänk er att 6 killar står i varsin dusch o andra går förbi vi vänder oss om o alla har ståkuk så häftigt :)
eller typ vi sitter i bastun o några andra också o efter en stund börjar några av oss dra i kukarna o resten av oss hakar på. Undrar om dom oinvigda skulle runka också? :) Eller blir det bara en fantasi? :( Har gjort o sett en del i gymbastu men aldrig så många samtidigt :(
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Jocke, tänk dig tanken att allt är fritt, jag står i duschen medan jag ser 2 kvinnor har kul, i båset bredvid vid suger en kille en annan. Jag går in i bastun och där är allt som vad vi vill gilla.
 

Slät&omskuren

Aktiv medlem
Ålder
65
Kön
Man
Jag tror att det som inträffar i omklädningsrummen mest är tillfälliga händelser, nog så upphetsande ändå. Jag har sett herrar om gått omkring med stånd, synbarligen utan att bry sig om det. Jag tror det är naturligt att vi tittar på varandras kön och kroppar. På något annat ställe här bland dessa forum finns en diskussion om på vilka simhallar det kan förekomma ytterligare aktivitet. Jag brukar gå till Forsgrénska eller Farstabadet. Vi får se vad som händer nästa gång.
 
Toppen