Jag har ett stänk av bi i mig så ibland när jag är på träningen så undrar jag hur det skulle se ut om alla vore fria.
Att alla tyckte det var ok om några hade det trevlig tillsamman och alla andra bara tittade på med uppskattning och gillande.
Tänk dig själv som kille på ett träningsställe, du går in i duschen och två killar hånglar, till och med att den ena suger den andra. Varför skall vi bli stötta. Det är 2 personer som uppskattar varandra. Jag vet att detta är en utopi, men tänk tanken.
Har fått stånd i duschen med 1 kille på varje sida som sett och inte haft nån handduk så vad gör man? fortsätter o tvålar in sig o låtsas som ingenting... Både upphetsande o pinsamt då men efteråt bara pinsamt när kåtheten lagt sig...Blir ofta kåt där, flera ggr ja fått gå in på toa o runka, när ja kännt att jag håller på o få stånd
Föreslå ett gym så går vi dit ett gäng om vi e flera så blir det inte så pinsamt som om man skälv skulle sitta med ståkukLåt oss hitta ett privat gym och börja, inga krav, inga måsten, gör vad du vill, men med respekt. Om någon höger handen för att den inte vill så skall ingen bli sur. Alla är vi lika, alla är vi olika.