B
Bistånd
Gäst
Köpte Cupido, på 90-talet. Fina bilder på både cis- och transpersoner, hetero och homo, och en massa läckra noveller!
Skulle vilja köpa porrmagasin. Kom ihåg den speciella lukten de hade. Köpte trans magasin när man kunde besöka butikerna på andra lång i gbg.
Var köper man sånt idag?
Lånade min kusins porrtidningar -han var 5 år äldre än mig när man var på landet.Kommer ihåg sexrepotaget med bilder som var långt bak i tidningen på Aktuellt Rapport där man visade hårda kukar,knull i närbild med kåta killar och tjejer.Runkade kuken ihärdigt till dessa !
Det var en spännande tidning.Köpte Cupido, på 90-talet. Fina bilder på både cis- och transpersoner, hetero och homo, och en massa läckra noveller!
Finns noveller ur Cupido som ljudböcker numeraKöpte Cupido, på 90-talet. Fina bilder på både cis- och transpersoner, hetero och homo, och en massa läckra noveller!
De första tidningarna man hade var de som man hittade under sängen hos föräldrarna. En ansenlig mängd. Vet definitivt var runk och fetisch generna kommer ifrån.
Köpte också Cupido, skönt uppkåtande tidning.Köpte Cupido, på 90-talet. Fina bilder på både cis- och transpersoner, hetero och homo, och en massa läckra noveller!
Porrbutikerna har börjat sälja porrmagasin typ Teenage Sex, Blue Climax. Dom är mycket dyra, 250 kr styck. Har sett sådana på Taboo i Malmö. Transtidningar går att köpa på ebays brittiska sida. Köpte transtidningar när jag var yngre och runkade till dom. Hade bh, trosor och nylonstrumpor på mig när jag runkade. Jäkligt skönt.Skulle vilja köpa porrmagasin. Kom ihåg den speciella lukten de hade. Köpte trans magasin när man kunde besöka butikerna på andra lång i gbg.
Var köper man sånt idag?
Trodde inte porrtidningar fanns längre var storkonsument förr!
När jag var tonåring brukade jag och min styvsyster köpa tidningar jag fantomen och hon starlet. Sen gick hon över till mitt livs novell och jag köpte oftast FiB Aktuellt. Vi lånade varandras tidningar när hon hade läst min tidning lukten både hon och det lilla sovrummet i sommarstugan fitta. Jag sade du har haft det skönt, hon svarade syrligt du runkar varje dag du också. Min styvsyster hade rätt vi gjorde det inte tillsammans, det hade vi gjort när vi var yngre. Min styvsyster har aldrig använt någon stav smeker sin klitoris så hon kommer. Är väl olika hur kvinnor onanerar men hon kan få orgasm under samlag men måste smeka sin klitoris också har hon själv sagt. Enligt henne kan hon få bröst och klitoris orgasm men det räcker bra för min lillasyster som nu är 48år.