Köper ni porrtidningar?

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
46
Kön
Man
Jag var inne på pressbyrån igår och tittade över tidningsstället, och uppe i hörnet var porrtidningarna... Då mindes man tillbaka till när man köpte dom, men konstigt nog minns jag inte att det var så jobbigt när man kom till kassan för att betala, men det var mer nervöst när man stod där framför hyllam och skulle välja vilken man ville ha.. Jag köpte gärna de små pocketböckerna med porrnoveller, kommer ni ihåg dem.. Jag kommer fortfarande ihåg en av novellerna som jag läste då.
Ja, i vilket fall tänkte jag att jag kanske skulle köpa någon igår, för nostalgi skull.. Men gjorde inte det, idag kanske jag skulle köpt om det just stod en kvinna i kassan, för att se om man kanske kunde få någon menande blick.. Men det var en man i kassan så det blev ingen..

Köper ibland på Pressbyrån.Visst är det trevligare att handla om det är en tjej..Kom ihåg att man var så upphetsad i unga år när man köpt,att man skyndade sig hem med darrande händer...Sen låste man in sig på pojkrummet och runkade.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Var länge sedan jag köpte än men har aldrig haft några problem de flesta i tex pressbyrån är proffesionella. Annars kan man gå till en porrbutik har mer att välja på finns även filmer och sexleksaker mm. Finns ju på en del ställen även tidningar med nakna män men det är nog mest för bögar än för kvinnor.

P

PeterGBG

Gäst
Var några år sedan jag köpte en porrtidning. Men jag minns pirret när man stod där & valde tidningar och var lite extra pirrigt när det stod en tjej i kassan.

Köpte en porrtidning på Mshop för ett par år sedan, dock var det inte lika pirrigt fick dessutom hjälp av personalen. Så udden av spänningen försvann lite. Men var lika skönt ändå att bläddra i tidningen.

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
46
Kön
Man
Var några år sedan jag köpte en porrtidning. Men jag minns pirret när man stod där & valde tidningar och var lite extra pirrigt när det stod en tjej i kassan.

Köpte en porrtidning på Mshop för ett par år sedan, dock var det inte lika pirrigt fick dessutom hjälp av personalen. Så udden av spänningen försvann lite. Men var lika skönt ändå att bläddra i tidningen.

Håller med.Köper fortfarande.Brukar stå en tjej på pressbyrån.Man blir tänd av själva köpet också.Alltid skönt att få komma hem och bläddra i tidningen.

Hård73

Aktiv medlem
Kön
Man
Oj det var riktigt länge sen jag köpte en porrtidning. Kanske dags igen bara för att få återuppleva känslan?

Minns ännu en Playboy Wet & Wild 93 som jag köpte när jag var 20 och hur kul jag hade med den. Kommer också ihåg en Mayfair som jag köpte en gång när jag bodde utomlands, med väldigt fina bilder på Adele Stephens som länge var mitt absoluta favoritrunkobjekt.

Min första tidning köpte jag nog på högstadiet när jag ännu bodde hemma. Väntade tills jag var sist kvar i butiken, skyndade till kassan medan hjärtat slog i 180 och halvsprang sedan hem med tidningen i ryggan. Kunde knappt hålla mig när jag kom hem utan låste in mig på mitt rum direkt för en första genombläddring med bultande hjärta och stenhård kuk.

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
46
Kön
Man
Oj det var riktigt länge sen jag köpte en porrtidning. Kanske dags igen bara för att få återuppleva känslan?

Minns ännu en Playboy Wet & Wild 93 som jag köpte när jag var 20 och hur kul jag hade med den. Kommer också ihåg en Mayfair som jag köpte en gång när jag bodde utomlands, med väldigt fina bilder på Adele Stephens som länge var mitt absoluta favoritrunkobjekt.

Min första tidning köpte jag nog på högstadiet när jag ännu bodde hemma. Väntade tills jag var sist kvar i butiken, skyndade till kassan medan hjärtat slog i 180 och halvsprang sedan hem med tidningen i ryggan. Kunde knappt hålla mig när jag kom hem utan låste in mig på mitt rum direkt för en första genombläddring med bultande hjärta och stenhård kuk.

Japp ,det var många gånger man kom hem till pojkrummet ..Knappt kunde hålla sig ..Tog fram den hårda kuken,och började runka till alla dom fina tjejerna. Adele har man onanerat mycket till...En favorit.Hon var ju poppis på 90 talet.

Hård73

Aktiv medlem
Kön
Man
Brukade förvara mina tidningar i en skrivbordslåda under några kollegieblock. Ibland smugglade jag in dem i badrummet när jag skulle bada. Fan vad härligt det var att ligga i badet som tonåring och runka till nakna tjejer!

En gång spillde jag schampo på ett uppslag med en naken brud och varje gång jag tog fram tidningen på mitt rum sen och skulle runka luktade det gott av schampo i hela rummet.

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
46
Kön
Man
Brukade förvara mina tidningar i en skrivbordslåda under några kollegieblock. Ibland smugglade jag in dem i badrummet när jag skulle bada. Fan vad härligt det var att ligga i badet som tonåring och runka till nakna tjejer!

En gång spillde jag schampo på ett uppslag med en naken brud och varje gång jag tog fram tidningen på mitt rum sen och skulle runka luktade det gott av schampo i hela rummet.

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
46
Kön
Man
Hehe ...Hade mina I sängbordet..Ibland fick dom ligga framme.Ibland smög jag in med någon på badrum,toa...Visste dina föräldrar att du hade?

Hård73

Aktiv medlem
Kön
Man
Hehe ...Hade mina I sängbordet..Ibland fick dom ligga framme.Ibland smög jag in med någon på badrum,toa...Visste dina föräldrar att du hade?
Tror inte det. Eller så sa de bara inget.

Nu när jag tänker på det så hade jag tidningar under madrassen ibland också och jag undrar om inte morsan måste ha sett ett och annat när hon bytte lakan i min säng. Tror till och med att jag bad om att få byta lakan själv när jag blev lite äldre av just den anledningen.

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
46
Kön
Man
Tror inte det. Eller så sa de bara inget.

Nu när jag tänker på det så hade jag tidningar under madrassen ibland också och jag undrar om inte morsan måste ha sett ett och annat när hon bytte lakan i min säng. Tror till och med att jag bad om att få byta lakan själv när jag blev lite äldre av just den anledningen.

Dom första tidningarna jag kollade i var mina föräldrars, när dom inte var hemma ..Snodde sen ett par st...Ville kolla på tjejerna I mitt rum..Blev nog nästan kära i dom på bilderna!

Hård73

Aktiv medlem
Kön
Man
Dom första tidningarna jag kollade i var mina föräldrars, när dom inte var hemma ..Snodde sen ett par st...Ville kolla på tjejerna I mitt rum..Blev nog nästan kära i dom på bilderna!
Min farsa var nog tyvärr för pryd och ordentlig för att ha porrtidningar hemma. Men en gång när jag gick på mellanstadiet kom en äldre släkting på besök och skulle visa sig cool genom att gå ner till kvartersbutiken och köpa en porrtidning. Sen satt vi allihop inne på brorsans rum och dreglade, och när jag var ensam hemma låste jag in mig på brorsans rum, tog fram tidningen och runkade. Kom på ca 10 sekunder. Det var nog min allra första tidning. :)

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Man kunde ibland hitta några tidningar när det var tidningsinsamling, man lärde sig snabbt vilka högar man skulle leta. Vi brukade läsa och runka tillsammans i unga år. Någon gång kunde man få med en tjej också de kunde visa brösten men inte mer, utom en gång min bästa väns lillasyster hon onanerade framför oss trots han hon bara var tolvår. Att hon kunde få storebrors vänner att bli kåta tyckte hon var roligt.
Min bästa vän gillade inte att lillasyster onanerade inför hans vänner. Inget hände utom att hon fick orgasm. Den upplevelse tänkte man på när man runkade de närmaste veckorna.

Ruskpick

Medlem
Ålder
68
Kön
Man
Har gamla Top Hat, Piff ,Raff och en del andra porrtidningar sparade sen 1970 talet. Bläddrar i dom ibland och läser några noveller och kollar på sexiga kvinnor när andan faller på. En del av dom är bara med svartvita bilder men dom funkar fortfarande.

Toppen