Knulla i annans sperma?

MrXL

Välbekant medlem
Ålder
71
Kön
Man
En gång för längesen följde jag med ett par och deras barn på husvagnssemester. En kväll när barnen sov satte hennes man och jag på henne. Hon frågade vem av oss som ville komma först och mannen fick göra det. Jag fick alltså avsluta i hans sperma i fittan.
 

Mysnalle77

Medlem
Ålder
46
Kön
Man
Det sägs också att det för mannen är riktigt skönt med då det glider lättare för den som är där här näst. Inget jag kan säga är sant då jag aldrig gjort det
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Det sägs också att det för mannen är riktigt skönt med då det glider lättare för den som är där här näst. Inget jag kan säga är sant då jag aldrig gjort det
Inte bra om det glider för lätt heller. Lite lagom friktion är det bästa. Men jag tror nog det är psykologiskt, att bara veta att det är någon annans sperma som gör att det glider skönt, som gör att det känns så underbart...
 

doven

Välbekant medlem
Kön
Man
Inte bra om det glider för lätt heller. Lite lagom friktion är det bästa. Men jag tror nog det är psykologiskt, att bara veta att det är någon annans sperma som gör att det glider skönt, som gör att det känns så underbart...
Glider det för lätt går man naturligtvis ner och slickar rent innan man fortsätter knulla. Känns som ett enormt upphetsande scenario man mer än gärna skulle vilja vara med om...
 

BlackVelvet1

Välbekant medlem
Har hänt en gång när jag var utomlands med frugan,vi hade en guide som visade oss gamla delen av en stad i Turkiet,på kvällen så drack vi gott och det blev för mycket av det goda så frugan blev full och när hon blir det så blir oftast kåt,så jag föreslog en trekant med en kille till,och hon ja varför inte sa hon,så vi kontaktade guiden och träffades i vårat hotellrum,hon började kyssa honom och suga hans hårda kuk och jag slet av mina kalsonger,sen knullade vi henne båda han sprutade i hennes fitta sen knullade ja henne och blev så himla kåt att knulla henne när hon hade sperma i fittan så jag sprutade en rejäl sats i henne,sen blev det en dusch för oss alla,sen läggdags
 
Last edited:

Emalenude

Ny medlem
Har träffat en kille som berättar att en av hans fantasier är att titta på när en eller flera killar har sex med mig (helt med så långt ;) )
Sen vill han att alla kommer i mig i alla hål, som han sen knullar. Alltså knulla mig med andra mäns sperma i mig...

Jag dömer inte...inte alls, jag är öppen för det mesta, men försöker förstå grejen...är det en cuckold thing...power kick?
Varför skulle man ha något emot det? Då är ju tjejen välsmord. Behöver inte använda glidmedel. Enda undantaget skulle väl vara, att mäns smak på sperman kan vara helt olika, beroende på, vad man har ätit innan. Ett känt faktum är ju, att sparris ger en mycket speciell smak på sperman. Allt det där får betydelse först, om du vill slicka kvinnans fitta förstås.
 
Toppen