D
Deleted member 72491
Gäst
Skönt med dominanta personer
Inte bra om det glider för lätt heller. Lite lagom friktion är det bästa. Men jag tror nog det är psykologiskt, att bara veta att det är någon annans sperma som gör att det glider skönt, som gör att det känns så underbart...Det sägs också att det för mannen är riktigt skönt med då det glider lättare för den som är där här näst. Inget jag kan säga är sant då jag aldrig gjort det
Glider det för lätt går man naturligtvis ner och slickar rent innan man fortsätter knulla. Känns som ett enormt upphetsande scenario man mer än gärna skulle vilja vara med om...Inte bra om det glider för lätt heller. Lite lagom friktion är det bästa. Men jag tror nog det är psykologiskt, att bara veta att det är någon annans sperma som gör att det glider skönt, som gör att det känns så underbart...
Ah kan vara så som du skriverInte bra om det glider för lätt heller. Lite lagom friktion är det bästa. Men jag tror nog det är psykologiskt, att bara veta att det är någon annans sperma som gör att det glider skönt, som gör att det känns så underbart...
Varför skulle man ha något emot det? Då är ju tjejen välsmord. Behöver inte använda glidmedel. Enda undantaget skulle väl vara, att mäns smak på sperman kan vara helt olika, beroende på, vad man har ätit innan. Ett känt faktum är ju, att sparris ger en mycket speciell smak på sperman. Allt det där får betydelse först, om du vill slicka kvinnans fitta förstås.Har träffat en kille som berättar att en av hans fantasier är att titta på när en eller flera killar har sex med mig (helt med så långt )
Sen vill han att alla kommer i mig i alla hål, som han sen knullar. Alltså knulla mig med andra mäns sperma i mig...
Jag dömer inte...inte alls, jag är öppen för det mesta, men försöker förstå grejen...är det en cuckold thing...power kick?
Då måste du ha VÄLDIGT speciella önskemål. Vid en översikt, kan jag faktiskt inte se, att något saknas i den här sidan - om man inte har VÄLDIGT extrema önskemål, förstås.Svårt med att hitta sidor där det inte kostar att hitta de man söker.
Nej då.Då måste du ha VÄLDIGT speciella önskemål. Vid en översikt, kan jag faktiskt inte se, att något saknas i den här sidan - om man inte har VÄLDIGT extrema önskemål, förstås.
Har inte provat att slicka henne när hon är nyknullad, men nästa gång kanske.Varför skulle man ha något emot det? Då är ju tjejen välsmord. Behöver inte använda glidmedel. Enda undantaget skulle väl vara, att mäns smak på sperman kan vara helt olika, beroende på, vad man har ätit innan. Ett känt faktum är ju, att sparris ger en mycket speciell smak på sperman. Allt det där får betydelse först, om du vill slicka kvinnans fitta förstås.