Kristerkillen
Ny medlem
- Kön
- Man
Vad härligt det låter! Jag hade också velat vara sist, och hade gjort precis som du och försökt fånga upp så mycket av hans sperma på kuken som möjligtKnullat fitta vid två tillfällen efter att fittorna fått sperma i sig. Första gången lääänge sedan på en semester med två kompisar när vi var i dryga 20-års åldern. Tjejen var från Holland och motsatsen till blyg och pryd. Var sist ut av oss tre. Länge sedan nu men minns hur våt hennes fitta var och att känslan var en annan än utan sperma. Knullat samma slyna ytterligare en gång några år senare när hon var på semester i Sverige. Rätt cool tjej. Andra gången med en annan kompis nu mer föredetta sambo. Efterfest där det ena gav det andra. Hon knullad bakifrån i fittan först av kompisen sedan av mig. Minns än idag (detta var också ett tag sedan) hur jag använde min kuk för att fånga upp den sperma som rann ut från henne innan jag tryckte in min kuk med hans sperma på ollonet i hennes fitta. Vet fortfarande inte varför jag ville att hans sats skulle in på min kuk i hennes fitta igen. Kändes rätt att göra just då. Var rätt häftigt…..sorry för långt inlägg.