Knulla i annans sperma?

Mysnalle77

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Man får nog se detta som en dröm. För den lär nog inte slå in. O då tänker jag på att vara killen undetst av ett par som knullar, och han fyller hennes fitta som hon senddan smått trycker ut i min mun. Eller så- knulla efter en annan killes tömning i henne

D

Deleted member 73515

Gäst
Det är en skön känsla att knulla där en annan kille sprutat i fittan före.
Hade förmånen att ha sex med en kollega och hennes man under en period för några år sedan. Jag och mannen turades om att spruta i henne först och sen knullade vi med vår sperma i henne. Alla tre uppskattade det mycket.
Rann det sperma ur henne ut på din/era kukar? Berätta gärna mer! Ville de inte fortsätta?

Mysnalle77

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
I tonåren blev det knull i kompisens sperma och tvärs om några gånger när vi raggat hem någon tjej från discot. Skulle mer än gärna uppleva det igen på ålderns höst.
Vilken lyckost. Det skulle jag mer än gärna vilja testa. Jag skulle gärna vilja låta henne sitta över mig i en 69a och se när killen tömmer sig i henne och jag ligger under och slickar henne

Sebbxl

Aktiv medlem
Kön
Man
Har träffat en kille som berättar att en av hans fantasier är att titta på när en eller flera killar har sex med mig (helt med så långt ;) )
Sen vill han att alla kommer i mig i alla hål, som han sen knullar. Alltså knulla mig med andra mäns sperma i mig...

Jag dömer inte...inte alls, jag är öppen för det mesta, men försöker förstå grejen...är det en cuckold thing...power kick?
Det är super porrigt man måste dock dyrka sperma och älska det så mycket jag har varit med om det jag kollade på när ett helt gäng knullade och sprutade ner en ung lättsam tjej rejält vi var så många att några började spruta i ett glas och när alla gått tog jag över och vi delade på glaset sperma kysstes och knullade som djur

Toppen