Sten Jonsson
Välbekant medlem
- Kön
- Man
Sprutat i min mammas trosor många gånger
Det var bra gjort. Har provat, men det är jäkligt svårt. Har du tips?Efter att jag sett en video där en kille knullade sig själv, dvs körde sin egen kuk i rumpan och sprutade där, tänkte jag att det var ju en cool sak. Var helt enkelt tvungen att testa. Funkade inte de första gångerna, men har sprutat mig i rumpan ett par gånger faktiskt.
Tack! Det är bara att öva... Finns nog inga genvägar om man vill lyckas. Se till att du med lätthet kan ta emot en dildo som är lika stor som din kuk. Smörj upp hålet väl tänj upp det med ex en dildo eller plug. Se även till att du är slak och smörj in ollonet. Sedan är klart för att försöka. Sök på "self fuck" på din favoritporrsida så hittar du nog lite inspiration. Har själv bl.a. gjort en film https://xhamster.com/videos/self-fuck-and-cumming-in-ass-xhL0Zcw. Lycka till!Det var bra gjort. Har provat, men det är jäkligt svårt. Har du tips?
Mm låter underbart gör jag medJag har runkat och sprutat på plastdotterns stringtrosor samtidigt som jag lukade på ett annat använt par stringtrosor
Sprut som sprut, kör på bara.Vet inte om squirting räknas in här men isf över en pastarätt av nåt slag.
Den blev uppäten till sista smula dock inte av mig.
Den pastan hade jag gärna ätitVet inte om squirting räknas in här men isf över en pastarätt av nåt slag.
Var det någon som åt av salladen sedan då?Spelar väl inget roll vem som sprutar kvinna eller man även om vi män sprutar oftare än de flesta kvinnor. Det med pastarätten fick mig att tänka på att jag en gång sprutat på en sallad.
Var en av mina syster vännina som gjort den och henne var jag våldsamt förälskad i tyvärr var hon lesbisk.
Vet inte om squirting räknas in här men isf över en pastarätt av nåt slag.
Wow. Parmesan ligger i lä där.