D
Domino
Gäst
Blev extra kåt idag på lunchen och tog en promenad i solskenet. Gick upp i ett torn för fågelskådning och runkade skönt där
Har gjort det samma. Runkade i ett fågeltorn är najs..Blev extra kåt idag på lunchen och tog en promenad i solskenet. Gick upp i ett torn för fågelskådning och runkade skönt där
Har också gjort det men försökte göra det på damernas, tyckte det luktade fitta där inne men var nog bara inbillning.Inte så konstigt kanske, men på jobbtoan har jag ju sprutat några gånger.
Bara alla parter är tysta om det så är det ju lugnt. Kan ju till och med sprida sig om man har tur.Jobbade som fastighetsskötare förr 1988 - 96, det hittades en hel del porrtidningar och filmer som kastats, tog hand om de som var fräscha, sen så blev runk i källare, undercentraler och tvättstugor, var ju ofta hem till hyresgäster också när de felanmält nåt, träffade ofta på fina tjejer och kvinnor, men jag höll på mig, ville ju inte få sparken, så det blev runk istället
Hade sambo också, samvetet sa ifrånBara alla parter är tysta om det så är det ju lugnt. Kan ju till och med sprida sig om man har tur.
Ja man kan hitta massor av trevliga sexsaker i soprumJobbade som fastighetsskötare förr 1988 - 96, det hittades en hel del porrtidningar och filmer som kastats, tog hand om de som var fräscha, sen så blev runk i källare, undercentraler och tvättstugor, var ju ofta hem till hyresgäster också när de felanmält nåt, träffade ofta på fina tjejer och kvinnor, men jag höll på mig, ville ju inte få sparken, så det blev runk istället