Hej. Jag är en kille och därmed har jag kanske litet svårt att sätta mig in i hur en tjej fungerar när det gäller orgasm. Jag har sett några filmer med s.k. fontänorgasmer, där tjejen när hon når klimax sprutar ut enorma strålar samtidigt som hon verkar helt borta för omvärlden. Vad är nu detta? Jag trodde i min enfald att vi killar hade monopol på att spruta likväl som tjejer har det på att kunna få orgasm om och om igen utan paus mellan orgasmerna. Så vad är nu detta? Är det en verklig orgasm av annat slag än den vanliga, eller bara någon innovation från porrindustrin? För mig verkar det mest som om tjejen helt enkelt når en så intensiv orgasm att hon rätt och slätt kissar på sig! Finns det någon kvinnlig deltagare i det här forumet som har råkat ut för samma sak, och i så fall, hur känns en sådan orgasm kontra en "vanlig" orgasm, och vad är det som sprutar ut? I vilket fall ser det ut som om tjejen har rejält skönt. Om jag bara visste hur man gör skulle jag ladda upp ett videoklipp så att ni förstår vad jag menar, men är man digital fåntratt så är man...
Tacksam för någon form av svar.