Lukta och slicka i trosor

Trosklädd

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag luktar och sniffar gärna i använda trosor.
Men de ska vara använda och inte smutsiga om ni förstår hur jag menar.

Jag luktar helst i andras trosor även om man nästan aldrig kommer över sådana nu för tiden men jag tänder mer på kompisars trosor eller vänners flickvänners eller fruars trosor snarare än min egen sambos.
Hennes dofter och smaker får man ju så ofta annars så jag tycker det är mer upphetsande om man får chansen att lukta på ett par trosor vars ägare är off-limit eller så

wonka

Välbekant medlem
Kön
Man

Jag luktar helst i andras trosor även om man nästan aldrig kommer över sådana nu för tiden men jag tänder mer på kompisars trosor eller vänners flickvänners eller fruars trosor snarare än min egen sambos.
Hennes dofter och smaker får man ju så ofta annars så jag tycker det är mer upphetsande om man får chansen att lukta på ett par trosor vars ägare är off-limit eller så
Håller med dig. Fruns eller sambon vet man ju redan hur den luktar och smakar. Så grymt häftigt att känna någon annan lukt från fittan

AndLargbg

Välbekant medlem

Helt med vad du menar! Använda men inte äckliga om man säger så.
Visst frugans trosor e la skoj i brist på annat men bättre om man hittar polares, polares fruar eller deras kids. Då skakar man av kåthet.

Rånken

Medlem
Fler än jag som blir vansinnigt kåt av att lukta och slicka i använda trosor?
oj vad man nosat i trosor,när man var yngre och följde med till frugans väninnor, vid toa besök kollades alltid tvättkorgen och fram med trosorna som låg där, så jäkla upphetsande då. fruns trosor var man också i och nosade även runkade i dom och sedan ner i korgen med dom.

Rånken

Medlem
Fler än jag som blir vansinnigt kåt av att lukta och slicka i använda trosor?
jag jobbade extra och städade ett kontor i city för många år sen, en bank där det jobbade mycket snygga tjejer, dom hade för vana att kasta sina använda strumpbyxor i papperskorgen på dam toan, vilken guldgruva så ofta man fick runka i dessa strumpbyxor,vissa doftade rejält med fitta. sedan hade vissa en ovana att förvara tandborsten i skåpet ovan spegeln med handukarna dessa tandborstar ollades varje kväll oj vad kåt man var.

Vinter i Pattaya

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag håller med er alla sköna trosrunkare.
Jag började redan i tonåren med syrrans trosor. Gick vidare till tjejkompisars trosor och kompsars mammor.
Jag har mina favoriter som jag gärna plockar fram och luktar i när jag runkar.
Klär även på mig trosor om de inte är för små.

AndLargbg

Välbekant medlem
Jag håller med er alla sköna trosrunkare.
Jag började redan i tonåren med syrrans trosor. Gick vidare till tjejkompisars trosor och kompsars mammor.
Jag har mina favoriter som jag gärna plockar fram och luktar i när jag runkar.
Klär även på mig trosor om de inte är för små.
Började vad jag minns när jag var 14. Då snodde man polarnas syskon o nån morsa som hade coolare grejer. Sen snodde jag många på tvättlinor hos grannar. Sen dog det ut ett tag.
sen började jag köpa använda på typ Tradera. sen snodde av polare, deras flickvänner o kids.

Nu köper jag mest nya själv. Känns som jag har hur många som helst :) E ju svårt veta om dom passar så man köper på se en del-

Sen visst kommer man över använda att runka i eller sno så absolut.

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Började vad jag minns när jag var 14. Då snodde man polarnas syskon o nån morsa som hade coolare grejer. Sen snodde jag många på tvättlinor hos grannar. Sen dog det ut ett tag.
sen började jag köpa använda på typ Tradera. sen snodde av polare, deras flickvänner o kids.

Nu köper jag mest nya själv. Känns som jag har hur många som helst :) E ju svårt veta om dom passar så man köper på se en del-

Sen visst kommer man över använda att runka i eller sno så absolut.
Ser du inget moraliskt fel i att stjäla andras trosor? Att ta något som någon annan betalt och äger är väldigt lågt…

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Att jag gillar trosor har nog de flesta märkt.
Nu våren och sommaren är strumpbyxor en Kinks. Skulle helst bara vilja riva upp ett hål och tränga in, men som mycket annat en pervers fantasi. Jag gillar även bh då kan känna doften av kvinnans lukt. Slickar man hennes slida kan den smaken finnas där men ofta dränks den av andra safter.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har en kvinnlig vän som ofta går utan trosor på sommaren. Syns inte under kjolen men hon gillar det. Är lite förbjudet hon har även läst att det kan vara bra att gå utan trosor ibland. Trivs hon med det att män blir kåtare om hon är naken under kjolen.
Att hon lyfter på kjolen hörs ju till ovanligheterna och jag tänder mer på en trosa eller strumpbyxa än utan.

wonka

Välbekant medlem
Kön
Man
Var hemma hos en vän för ett par dagar sedan. Vi var några stycken som var bjudna. Vi hade en trevlig kväll med härligt snack och lite gott att dricka. Kände att det var dags för ett toa besök. Då fick jag ett sådant där infall. Det var längesen nu. Men finns det någon tvättkorg här inne. Tittade mig omkring,och där stod det en. Gjorde klart mina behov, lät kuken hänga kvar utanför. Öpnade korgen och där längst upp låg ett par trosor från hans fru. Nu fans det ingen återvändo. Upp med dom ur korgen, vrängde dom så att insidan kom ut, och började lukta och slicka i dom. En sådan fantastiskt härlig doft och smak hon hade på sin fitta. Det blev en runk medans jag hade hennes trosor i ansiktet.

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Var hemma hos en vän för ett par dagar sedan. Vi var några stycken som var bjudna. Vi hade en trevlig kväll med härligt snack och lite gott att dricka. Kände att det var dags för ett toa besök. Då fick jag ett sådant där infall. Det var längesen nu. Men finns det någon tvättkorg här inne. Tittade mig omkring,och där stod det en. Gjorde klart mina behov, lät kuken hänga kvar utanför. Öpnade korgen och där längst upp låg ett par trosor från hans fru. Nu fans det ingen återvändo. Upp med dom ur korgen, vrängde dom så att insidan kom ut, och började lukta och slicka i dom. En sådan fantastiskt härlig doft och smak hon hade på sin fitta. Det blev en runk medans jag hade hennes trosor i ansiktet.
Fitta är ju gott!

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har två gånger sniffat på en färgad kvinnas trosor lite annan lukt och smak, inte mycket skillnad med lite. Har aldrig slickat en färgade kvinna även om jag någon gång haft sex med en färgad kvinna.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Att man växer ifrån det stämmer till en vis del, men ibland kan man gå över gränsen ungefär som man säger att tillfället gör tjuven. Hitta en tvättkorg med ett par använda kanske lite våta trosor med en underbar lukt, svårt att motstå. Problemet är ibland vems trosorna är frun är väl okey men barnen 15år 12 och 8år men vill inte bli kallad pedofil. 8åringens märker man på storleken men de två andra är svårare.
Så det brukar få vara, älskar så klart tjejerna men inte på det sättet. Jag är roliga farbror Calle pappas vän allt tre har ju suttit i mitt knä någon gång och man kanske läst en bok.

Toppen