Lukta och slicka i trosor

Kön
Kvinna
Blir så kåt av att läsa när ni män runkar till trosor. Älskar att vara så våt och komma i mina trosor och använda de väl för att sedan sälja de vidare och få höra vad ni män har gjort med trosorna det är så härligt att ni njuter
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Hände en gång på en arbetsplats där det arbetade många kvinnor, var väldigt bra vän med en kvinna inget sexuellt. Fick mig att berätta kom in på att jag hade luktat på trosor. Tre veckor senare hade hon och fyra andra kvinnor gått med på att jag kunde få deras använda trosor om de fick nya. De tyckte att jag var pervers men var också lite hedrande. Var unga kvinnor åldern var 18-25 de kunde gå med på detta men sex med mig eller visa sig nakna de vägrade det.
Jag fick min väns trosor och två av de andra kvinnornas det två andra backade ur
 

wonka

Välbekant medlem
Kön
Man
Blir så kåt av att läsa när ni män runkar till trosor. Älskar att vara så våt och komma i mina trosor och använda de väl för att sedan sälja de vidare och få höra vad ni män har gjort med trosorna det är så härligt att ni njuter
Härligt att du gillar att komma i trosan och göra dom blöta, det är så sexigt att känna att det fuktar på tyget. Det får gärna vara lite kiss stänk för en bättre doft och smak av fittan.
 

Frank

Aktiv medlem
Kön
Man
Gillar verkligen använda trosor.I unga år passade man på att titta i kompisars tvättkorgar och lukta i deras systrars o mammors trosor samtidigt som man runkade.Även morsans var man med näsan i.Idag så passar man på när man är hos bekanta och ser vad som erbjuds för gott o blandat.
 

wonka

Välbekant medlem
Kön
Man
I kväll är jag så lycklig. Fick tag på ett par använda trosor hos grannen. Ser till deras huset nu när dom åkte på en resa, och är borta. Tanken var, att hon har säkert tömt tvätten innan hon åkte. Men icke. Kollade i korgen och där låg det några trosor. Tog upp dom och tittade i dom. Satte trosan till näsan och luktade mmm så härligt. Slickade lite där trosan suttit mot fittan också. Hon både luktar och smakar ljuvligt från fittan. :love:
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Att de luktade på min lillasyster trosor jag fick sedan lukta på en av mina vänners storasyster trosor. Kom med en rejäl sats hade varit förälskad i henne flera år.
Men hon såg mig bara som vän till hennes lillebror inget annat. Detta var längesedan innan internet.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Något jag aldrig gjort men gärna skulle göra lukta på en gravid kvinnas trosor.
Någon som gjort det tänder på gravida kvinnor.
 

kristerollsson

Välbekant medlem
Kön
Man
I kväll är jag så lycklig. Fick tag på ett par använda trosor hos grannen. Ser till deras huset nu när dom åkte på en resa, och är borta. Tanken var, att hon har säkert tömt tvätten innan hon åkte. Men icke. Kollade i korgen och där låg det några trosor. Tog upp dom och tittade i dom. Satte trosan till näsan och luktade mmm så härligt. Slickade lite där trosan suttit mot fittan också. Hon både luktar och smakar ljuvligt från fittan. :love:
Ösnkar att jag fått göra det med min grannfrus nu, men fick bara hjälpa dem med att vattna blommorna.
 

Bara_m

Aktiv medlem
Ålder
56
Kön
Man
Lukta på använda trosor är en favorit när jag ska runka. I yngre år vart det mer variation på vems trosor. Nu mer är det bara i frugans, hon vet om det och brukar lämna hemma ett par trosor hon onanerat i om hon skall åka bort så jag kan njuta av hennes dofter när hon är borta.
 
Toppen