D
Deleted member 70236
Gäst
Klart skönt och upphetsande när andra ser.
Kan bara hålla med, spännande och upphetsande. Att runka och samtidigt se någon runka eller onanerar samtidigt.Klart skönt och upphetsande när andra ser.
Kan bara hålla med, spännande och upphetsande. Att runka och samtidigt se någon runka eller onanerar samtidigt.
Som jag har förstått det så är det något som aldrig kommer att händaÄlskar att visa upp mig i t.ex. offentlig bastu (badhus) men sällan någon visar intresse, har även runkat till sprut när bastun en gång var tom. Älskar även att runka upp kuken lite lätt när man duschar efter ett besök hos bassängen. Hoppas att en dag hitta någon som uppskattar kuken min och vill vidröra den vid ett besök i badhuset
Älskar att kolla på andra när de runkatDet blir camrunk för min del.
Men att ha åskådare irl när jag runkar skulle vara härligt.
Har haft en åskådare en gång och det var så skönt.
Älskar att kolla på annan kille när han runkarGillar när andra tittar när jag runkar, kör mestadels cam, irl är ju några snäpp bättre, men är ju tyvärr inte så vanligt, då gånger det hänt i irl har ju varit fantastiskt. Händer några gånger på sommaren på nakenbad. Runkar ju även ofta på gym och simhall, dock så är det ju inte så öppet så folk ser, men skönt att stå jämte någon och runka och de inte anar något.
Älskar att visa upp mig i t.ex. offentlig bastu (badhus) men sällan någon visar intresse, har även runkat till sprut när bastun en gång var tom. Älskar även att runka upp kuken lite lätt när man duschar efter ett besök hos bassängen. Hoppas att en dag hitta någon som uppskattar kuken min och vill vidröra den vid ett besök i ät
Så mysigtGillar cam och telesprutar gärna när någon lyssnar, runkade en gång med en kompis i samma rum, första runken var det lite pinsamt men andra gången var det väldigt upphetsande. Skulle vilja uppleva det igen
Samma här, skönt att runka öppet och nästan naken.Brukar vara på Blue Vision gillar att sitta halvnaken och runka öppet, det är alltid en stor chans att någon kommer fram och runkar åt en eller suger en av medans man njuter av en skön porrfilm