Män som gillar publik?

Prior_height

Aktiv medlem
Älskar att visa upp mig i t.ex. offentlig bastu (badhus) men sällan någon visar intresse, har även runkat till sprut när bastun en gång var tom. Älskar även att runka upp kuken lite lätt när man duschar efter ett besök hos bassängen. Hoppas att en dag hitta någon som uppskattar kuken min och vill vidröra den vid ett besök i badhuset
 

Prior_height

Aktiv medlem
Älskar att visa upp mig i t.ex. offentlig bastu (badhus) men sällan någon visar intresse, har även runkat till sprut när bastun en gång var tom. Älskar även att runka upp kuken lite lätt när man duschar efter ett besök hos bassängen. Hoppas att en dag hitta någon som uppskattar kuken min och vill vidröra den vid ett besök i badhuset
Som jag har förstått det så är det något som aldrig kommer att hända
 

Thomasstor

Aktiv medlem
Kön
Man
Publik och upptäcktsrisk är för mig en otroligt stark trigger både vid sex och onani. För mig är det dock viktigt att sköta det snyggt så det inte blir förargelseväckande beteende. Platser där någon aktivt av nyfikenhet måste närma sig för att se mer känns alltså bäst. T ex platser vid eller i (ö) ensliga sjöar och liknande är ställen jag trivs bäst på, men har även hänt på gymmet och liknande.
 

AndLargbg

Välbekant medlem
Gillar att visa men e nog lite för feg i verkligheten. Har blottat mej några gånger. Sen även typ fejkat pissa bredvid löpspåret så runkar man istället. Runkar dock ofta i omklädningsrum på gym eller affär. I affär då gärna provades trosor eller tights. Även runkat i drive-in. Annars cam. Vanliga siterna e ju mest killar som som det är tjejer på blir mn bara blockad tips på bra siter?
 
D

Deleted member 69069

Gäst
Gillar när andra tittar när jag runkar, kör mestadels cam, irl är ju några snäpp bättre, men är ju tyvärr inte så vanligt, då gånger det hänt i irl har ju varit fantastiskt. Händer några gånger på sommaren på nakenbad. Runkar ju även ofta på gym och simhall, dock så är det ju inte så öppet så folk ser, men skönt att stå jämte någon och runka och de inte anar något.
Älskar att kolla på annan kille när han runkar
 
D

Deleted member 69069

Gäst
Älskar att visa upp mig i t.ex. offentlig bastu (badhus) men sällan någon visar intresse, har även runkat till sprut när bastun en gång var tom. Älskar även att runka upp kuken lite lätt när man duschar efter ett besök hos bassängen. Hoppas att en dag hitta någon som uppskattar kuken min och vill vidröra den vid ett besök i ät
 
D

Deleted member 69069

Gäst
Jätte fin kuk du har. Har gärna velat kolla på den när du runkar sen
 

Thomasstor

Aktiv medlem
Kön
Man
Älskar också känslan av upptäcktsrisk eller åskådare, både vid onani och sex. Haft förmånen att få en kvinnlig åskådare på mitt gamla gym och fler gånger åskådare ihop med sambon vid sjöar och liknande. Gillar när det är så där lagom, ingen som tränger sig på eller lägger sig i utan betraktar nyfiket på behörigt avstånd och kanske njuter
 
Toppen