Män som gillar publik?

Stellan

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Håller med de flesta här att det är upphetsande med publik när man runkar eller har sex. Svårt att få till sådant helt spontant bara...
Men på porrbio kan man slappna av och runka öppet, vilket är jäkligt najs! Även lite avsides på nakenbad brukar funka. Och då alltid trevligt när man får sällskap av andra!
Min kvinna och jag har gått på parklubb ett antal gånger och vi båda njuter av att ha sex inför andra samtidigt som andra har sex runtom. Sjukt uppkåtande att se och höra hur andra knullar precis intill! :love:

WestCoastMan

Välbekant medlem
Ålder
54
Jag har alltid gillat att visa upp mig naken, njuter mycket av att runka naken i båsen på Kosmos med dörren öppen eller i de gemensamma utrymmena i lokalen.
Njuter även att vara naken hemma med runkkompis och då även bli fotograferad.
Jag är lite av en exhibitionist :)

Kåta Janne

Medlem
Kön
Man
Skönt med runkställen typ Eros i Borås.
Att bara gå runt kolla in andra med kuken i handen. Runka i runkbåsen eller sitta i soffan och runka till lite skön videofilm. Ibland kommer någon och sätter sig bredvid ibland så knullar några killar så ljuvligt att bara spruta långt upp på magen efter att ha runkat några timmar. tyvärr aldrig sett någon tjej där men ger inte upp. Sitter gärna i runkbåset med någon skön pissfilm med dörren och luckorna öppna det händer ofta att någon stoppar in sin hårda kuk i gloryhålen då är det skönt att ge en hjälpande hand.
Älskar att se kukar som sprutar så nice.
Skulle vara skönt att suga av någon och ta sprutet i munnen men det kommer aldrig att ske på något sådant här ställe, vill känna mig säker och inte komma hem med något i munnen eller på kuken.
Vore bättre att hitta en sug/runkkompis som man kan lita på.

Handshake

Medlem
Kön
Man
Hej på er sköna killar,
Är det någon av er som vet vilket ställe som är härligast/ skönast att sätta sig och runka på, till en porris, här i Göteborg en onsdag em/kväll. Gärna öppet och lättklätt/naket?

Deburon

Medlem
Jag gillar det men man måste sköta det snyggt så ingen stackar som inte vill ser det. Men porrbio har jag runkat på mycket. Nudiststränder där jag är säkert på att de som ser vill det. Cam såklart men det är inte lika roligt. Jag runkar ofta ute i skogen men då utan publik och de är väl ett annat ämne.

Kipsus

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag är lite av exhibitionist och visar gärna upp mig naken, har gjort det några gånger på Kosmos i Helsingborg, sitta naken och runka tillsammans med andra i den stora salen där även vissa bara är publik. Även sitta i privata båsen med öppen dörr där jag har publik när jag runkar med en skön porrfilm på tv samtidigt
Hur funkar det på Kosmos, har aldrig varit där men är mycket nyfiken. Kan man klä av sig naken och gå runt och runka kuken eller sitter man i ett bås ensam. Kan någon berätta mer ingående hur det fungerar där. Jag är sugen på att runka någon annans styva kuk och själv bli avrunkad till en början i alla fall.

alolal

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Hur funkar det på Kosmos, har aldrig varit där men är mycket nyfiken. Kan man klä av sig naken och gå runt och runka kuken eller sitter man i ett bås ensam. Kan någon berätta mer ingående hur det fungerar där. Jag är sugen på att runka någon annans styva kuk och själv bli avrunkad till en början i alla fall.
Du kan välja att göra som du vill. Gå runt helt naken eller vara i ett bås. Alltid skönt att se någon naken där. Inga problem att få hjälp med stånden.

Waleif

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
Hej på er sköna killar,
Är det någon av er som vet vilket ställe som är härligast/ skönast att sätta sig och runka på, till en porris, här i Göteborg en onsdag em/kväll. Gärna öppet och
Vuxenkulkul på Backaplan är lagom ruffigt och alltid några på gång....

Thomas79

Ny medlem
Har väl aldrig egentligen sökt upp situationer när jag visar upp mig för andra, men det är onekligen lite upphetsande när det händer.

En gång råkade jag runka inför min granne av misstag. Jag var nyinflyttad och hade varit ute och sprungit. När jag stod naken i badrummet för att duscha så slog det mig att jag borde dra en runk när jag ändå var på väg att duscha av mig. Jag väntade besök av min rätt så nya flickvän dagen därpå och hade lite problem med att jag kom för tidigt när vi hade sex. Tänkte att en runk dagen innan borde vara lagom för att öka min uthållighet.

I min tidigare lägenhet hade jag 0 insyn och av gammal vana så brydde jag mig inte om att stänga badrumsdörren. Jag stod precis innanför dörren en lång stund och smekte min kuk långsamt till att börja med, samtidigt som jag fantiserade om vad jag skulle göra med min flickvän. Jag tog gott om tid på mig och varierade tekniken en hel del. Började med långsamt smek av strängen på ollonet då jag edgeade, samt att jag sedan även vek ihop en våt handduk som jag lade på handfatet och juckade i som en lösfitta. Jag avslutade med att ta ett rejält grep om staken och runkade snabbt tills jag sprutade en rejäl sats över hela bröstet och magen. Jag hade fullt sjå att torka sperma från mig själv och allt som runnit ned på golvet.

Det var först när jag var klar med allt detta som jag insåg att det var full insyn från grannens vardagsrum. Husen låg väldigt tätt med stora fönster mitt emot varandra. Det var en ung söt tjej som bodde mittemot. Hon höll till råga på eländet på att byta sina gardiner och hade stått och fixat i sitt fönster halva eftermiddagen, även om hon hade gått ifrån fönstret just när jag tittade upp och såg ut att befinna sig längre in i vardagsrummet. Jag fick smått panik och stängde snabbt badrumsdörren. När jag kom ut efter ett tag var hon tillbaka och fixade med gardinerna. Hon kan helt omöjligt ha missat showen som jag oavsiktligt bjöd på. Men det var onekligen lite spännande att veta att hon sett mig i min mest intima högtidsstund. Vi pratade aldrig något efter det, utan hälsade bara lite stelt på varandra.

Toppen