Har väl aldrig egentligen sökt upp situationer när jag visar upp mig för andra, men det är onekligen lite upphetsande när det händer.
En gång råkade jag runka inför min granne av misstag. Jag var nyinflyttad och hade varit ute och sprungit. När jag stod naken i badrummet för att duscha så slog det mig att jag borde dra en runk när jag ändå var på väg att duscha av mig. Jag väntade besök av min rätt så nya flickvän dagen därpå och hade lite problem med att jag kom för tidigt när vi hade sex. Tänkte att en runk dagen innan borde vara lagom för att öka min uthållighet.
I min tidigare lägenhet hade jag 0 insyn och av gammal vana så brydde jag mig inte om att stänga badrumsdörren. Jag stod precis innanför dörren en lång stund och smekte min kuk långsamt till att börja med, samtidigt som jag fantiserade om vad jag skulle göra med min flickvän. Jag tog gott om tid på mig och varierade tekniken en hel del. Började med långsamt smek av strängen på ollonet då jag edgeade, samt att jag sedan även vek ihop en våt handduk som jag lade på handfatet och juckade i som en lösfitta. Jag avslutade med att ta ett rejält grep om staken och runkade snabbt tills jag sprutade en rejäl sats över hela bröstet och magen. Jag hade fullt sjå att torka sperma från mig själv och allt som runnit ned på golvet.
Det var först när jag var klar med allt detta som jag insåg att det var full insyn från grannens vardagsrum. Husen låg väldigt tätt med stora fönster mitt emot varandra. Det var en ung söt tjej som bodde mittemot. Hon höll till råga på eländet på att byta sina gardiner och hade stått och fixat i sitt fönster halva eftermiddagen, även om hon hade gått ifrån fönstret just när jag tittade upp och såg ut att befinna sig längre in i vardagsrummet. Jag fick smått panik och stängde snabbt badrumsdörren. När jag kom ut efter ett tag var hon tillbaka och fixade med gardinerna. Hon kan helt omöjligt ha missat showen som jag oavsiktligt bjöd på. Men det var onekligen lite spännande att veta att hon sett mig i min mest intima högtidsstund. Vi pratade aldrig något efter det, utan hälsade bara lite stelt på varandra.