Den första torrorgasmen var underbar!Det var då jag började i tioårsåldern, tog ett tag innan jag förstod hur man skulle göra. Fick väl torrorgasmer i början sen kom det lite men ökade tills jag var 15-16år.
Den historian vill vi nog läsa.Så upphetsande läsning! Få se sin kärleksfulla mor bli hårt knullad och omhändertagen. Jag har aldrig varit med om något liknande. Bara med min svärmor, men det är en annan historia
Hur fick du veta att storasystern slickade sin mamma ren från pojkvännens sperma?När jag sov över hos en vän hörde vi hans storasyster ha sex med sin pojkvän.
Fick sedan reda på att även storasysters pojkvän haft sex med mamman, han kom i mamman och sedan lade sig storasystern och slickad rent sin mors fitta fick jag höra.
Tror inte det var sant var som tagit ur en dålig porrfilm, det tog snart slut efter det att min väns storasyster ville nog inte vara tillsammans med en otrogen pojkvän.
Men vad som hände med henne och mamman vet jag inte hon hade ju inte sagt nej. Lite jobbigt för mig hade haft storasystern som fantasi när jag runkade nu kom mamman med också berättade aldrig det för min vän. Men jag vet att han och några av mina klasskamrater gillade min lillasyster tvåår yngre, att de fantiserade om henne misstänker jag.
Hon berättade för sin lillebror varför hon inte var tillsammans med pojkvännen längre. Min vän gillade honom sedan att storasyster gick in så på vad som hände kan ju han hittat på, som jag skrev låter som tagit ur en porrfilm. Hur många döttrar skulle ha oralsex med sin mamma vet inte en ifall det är tillåtet enligt lagen.Hur fick du veta att storasystern slickade sin mamma ren från pojkvännens sperma?
Nej, att slicka fitta räknas som sexuell handling, enligt mig. Så sex mellan mor och dotter är incest, så det faller under otillåtet, enligt lagen.Hon berättade för sin lillebror varför hon inte var tillsammans med pojkvännen längre. Min vän gillade honom sedan att storasyster gick in så på vad som hände kan ju han hittat på, som jag skrev låter som tagit ur en porrfilm. Hur många döttrar skulle ha oralsex med sin mamma vet inte en ifall det är tillåtet enligt lagen.
Man har tom. stånd som foster! Tänk om det fick vara friare gissar att man skulle vänja sig och ha ett mycket naturligare förhållande till varandra? Jag skulle ha varit hjälpt av vad som helst då jag var totalt hämmad och livrädd för att göra bort mig tyvärr...Kunde, kunde vi. Men vi fick inte orgasm med sprut. Jag var runt 10 när jag började medvetet runka med målet att få orgasm. Hade en kompis två år äldre än mig som berättade hur man gör. Dock runkade vi aldrig tillsammans. Jag minns att jag någon gång fick torrorgasm, men kommer inte ihåg när första sprutet kom. Minns bara att det var tryck i sprutet som tonåring. Så är det tyvärr inte längre…
Stånd kunde man få i mkt yngre ålder. Minns att jag var styv som femåring.
Om det åtminstone hade berättats om att det finns growers och schowers så hade det inte varit lika djäkligt i duschen varje gång då man antingen hade fullt stånd på nästan 20 cm som inte ens gick att böja ner eller så var den bara någon enstaka cm- till och med på minussidan i kallt vatten!Jisses vilka trauman det kan bli, ni killar borde få nån specialundervisning på det så ni inte gör fel. Snippan har ju ifs sina hemligheter den också men inte så grejor fastnar å spricker så vida man är försiktig med vad man petar in där.
Hade exakt samma problem hemma och dessutom grav ADD som gjorde att jag inte umgicks med någon som hade kunnat berätta om vad det handlade om! Sexualundervisning fanns helt enkelt inte!Jag vet inte hur stor risken är att förhuden kan brista om msn tvingar att dra den tillbaka, men det var så jag upplevde det. Men den fastnade rejält om ollonkanten minns jag. I mitt hem pratades det aldrig om sex så man upplevde detta som förbjudet. Det var nog mycket därför som jag blev så rädd att inte få tillbaka förhuden och att mamma skull få reda på att jag pillat med snoppen så…