Mamma i husvagnen

Martin svensson

Välbekant medlem
Kön
Man
Såg ofta min mamma o pappa knulla, blev lika kåt varje gång. Dom knullade med andra par med. Hittade bilder på derass knull träffar när vi barn sov. Och filmer på när dom knullade ett par vi träffades offta. Och dom hade en son och en dotter som sov över hos oss.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Hörde både min mamma och sin särbo som bodde mer hos oss än hemma förstod väl det även om jag blev lite generad att mamma har sex.
Med pappa och min styvmor, blev väckt av min styvsyster som hav alltid kallar lillasyster. Styvmor höll på att rida pappa han stönade till och man såg sperma rinna ner för pappas stånd som fortfarande var inne i styvmor. Hörd min lillasyster pippa till hade handen mellan benen och tydligen kommit hon också. Jag hade ett jättestånd men runkade inte då. Dagen efter såg jag min lillasyster trosor hon hade haft på sig på natten och tagit av sig. Blev ett antal runk med systers trosor. Vet inte men tror hon misstänkte vad jag gjorde men nämnde det aldrig.
Att föräldrar har sex är väl normalt annars hade man ju inte själv funnits
 

Malmo_Man

Välbekant medlem
Ålder
49
Så här på midsommarafton dyker ett skönt minne upp. Jag var i 12 års ålder och var iväg med mina föräldrar och hälsade på ett par som som dom umgicks med. Då det var några mil så övernattade vi.
Så här i efterhand förstår jag att dom även hade sex med det paret regelbundet då jag såg och hörde dom vid flera tillfälle.
Vaknade på natten att sängen i rummet bredvid knarrade och hörde stön. Jag trodde först det var mamma och pappa som knullade, efter en stund hörde jag mammas röst och mannen i det andra parets röst. Jag smög upp och tjuvkikade när dörren stod på glänt. Såg mamma och mannen i paret som knullade intensivt, mamma på rygg och mannen ovanpå med raka armar. I ett rum lite längre bort förstod jag att pappa knullade med mannens fru när jag överhörde deras stön.
Jag gick tillbaka till rummet och hörde mamma och mannen knulla klart…När vi åt frukost på morgonen kunde man inte ana att det varit partnerbyte på natten. Det var en midsommar som jag minns tillbaka till än idag.
 
Last edited:

Martin svensson

Välbekant medlem
Kön
Man
Så här på midsommarafton dyker ett skönt minne upp. Jag var i 12 års ålder och var iväg med mina föräldrar och hälsade på ett par som som dom umgicks med. Då det var några mil så övernattade vi.
Så här i efterhand förstår jag att dom även hade sex med det paret regelbundet då jag såg och hörde dom vid flera tillfälle.
Vaknade på natten att sängen i rummet bredvid knarrade och hörde stön. Jag trodde först det var mamma och pappa som knullade, efter en stund hörde jag mammas röst och mannen i det andra parets röst. Jag smög upp och tjuvkikade när dörren stod på glänt. Såg mamma och mannen i paret som knullade intensivt, mamma på rygg och mannen ovanpå med raka armar. I ett rum lite längre bort förstod jag att pappa knullade med mannens fru när jag överhörde deras stön.
Jag gick tillbaka till rummet och hörde mamma och mannen knulla klart…När vi åt frukost på morgonen kunde man inte ana att det varit partnerbyte på natten. Det var en midsommar som jag minns tillbaka till än idag.
Mmm underbart att höra. Samna med mina föräldrar dom knullade ofta med ett par dör hemma. Och derass son o dotter sov i mitt rum.
 

Njutning

Aktiv medlem
Ålder
67
Kön
Man
Ja, vilket trevligt minne du hade.
Jag var med om ett otroligt tillfälle när jag var 18 år och sista året jag bodde hemma. Min dåvarande flickvän och jag hade ofta sex hemma, vi provade nya saker hela tiden tyckte jag då och vid ett tillfälle hade hon köpte en dildo som vi använde. Vilket förstås kan verka trevligt. Lila till färgen var den också. En kväll var jag ute på krogen med mina kompisar och jag kommer hem sent som fan och visste att mamma sov, så jag smög in som en ninja. När jag kommer in hör jag ett ganska högt stön från vardagsrummet och finner min mamma på alla fyra med våran dildo farandes ut och in i fittan. Chockad som tusan smög jag ut igen. Jag visste inte riktigt vad jag skulle göra ,men jag tänkte att hon kan fan inte hålla på så mycket längre med det stönet. Så jag återkom hem efter ett par varv i bostadsområdet. När jag kom hem öppnade jag dörren lite mer demonstrativt och klampade in. Nu var det dödstyst hemma så jag gick raka vägen till mitt rum. Upptäcker då att dildon i min flickvän och mins "gömma" i garderoben ligger där lite soggig.. Shit vad kåt jag blev av tanken att mamma använt den. Grädden på moset blev när min flickvän nån dag senare vill använda den och börjar suga av den en stund. Tänkte då..Nu har hon i alla fall smakat något ur min mammas fitta. :)
Härligt med en så kåt mamma
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Kan kanske var upphetsande men att höra en familje medlem mamma, pappa, bror eller syster ha sex vet inte om jag gillar.
Klart att mamma och pappa skall få ha sex men att jag skulle bli kåt och runka, blev inte heller kåt på min lillasyster.
I mina fantasier ingick lillasyster ibland men inte så mycket utom namnet stämde. Samma sak lillasyster trosor och baddräkt kanske en bh kunde jag lukta på och runka men inte mammas trosor. Hade kanske inte så många spärrar men med mamma var det stopp
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Det är klart att tyckte det var bra att både mamma min lillasyster och även pappa njöt och hade det skönt, men det kunde kanske göra det vid tillfällen när det var ensamma.
Att börja mitt i natten och låta så att de väcker resten av familjen. Syrran kickade ibland vid sidan av dörren eller använde sin klitoris vibrator, mamma vill inte hjälpa henne men hade övertalar sin moster.
Mamma och pappa är nu avlidna moster lever pratar med henne ibland är trevligt men hon är inne i sin egen lilla värld. Men att träffa mig eller ett telefonsamtal det gillar hon så hon vet fortfarande och älskar sin systerson.
 
Toppen