JonasB
Välbekant medlem
- Ålder
- 30
- Kön
- Man
Var 15 år. Var hemma hos tjejen och kollade på film. Hon var också 15 och jag visste att hon legat med sin förra kille några gånger. Hennes föräldrar och brorsa var på grillfest nånstans. Efter halva filmen hade vi väl slutat kolla och med nakna överkroppar låg vi i soffan och hånglade. Sen reste hon sig plötsligt och sa, vi går upp till mig!
I hennes säng blev vi helt nakna och hon frågade, vill du? Ööööh jaa! Hon fick fram en Profil och med den på ledde hon mig rätt. Gled in i henne och efter max 6-8 juck kom jag. Sen låg vi kvar och fnissade och smektes. Kuken slaknade nog aldrig riktigt efter att jag tagit av gummit och efter typ 20 min var det min tur att våga fråga om hon ville igen. Yes!! På med en ny Profil och så låg vi i missionären, kanske max 5 minuter innan jag sprutade igen.
Minns det som igår och euforin när jag cyklade hem på natten.
I hennes säng blev vi helt nakna och hon frågade, vill du? Ööööh jaa! Hon fick fram en Profil och med den på ledde hon mig rätt. Gled in i henne och efter max 6-8 juck kom jag. Sen låg vi kvar och fnissade och smektes. Kuken slaknade nog aldrig riktigt efter att jag tagit av gummit och efter typ 20 min var det min tur att våga fråga om hon ville igen. Yes!! På med en ny Profil och så låg vi i missionären, kanske max 5 minuter innan jag sprutade igen.
Minns det som igår och euforin när jag cyklade hem på natten.