När och hur förlorade du oskulden??

Saltastänk

Medlem
Kön
Man
Det är väl för 17 bra att ngn säger ifrån när fantasierna och överdrifterna helt tappat greppet om verkligheten. Att det töjs lite på sanningen är ju en sak, men de verklighetsfrämmande önskehistorier som en återkommande skara delar med sig av är ju rent löjligt och förtjänar att påpekas orimligheten i. Läser man igenom publicerade inlägg, tappar man lätt hakan över hur en del påstår både det ena o det andra och speciellt saker som är helt orimliga med tanke på åldern hos de omtalade.
Jag hyllar Kenny601 för att han tar i tu med dravlet och gör det dessutom själv när ljuget o överdrifterna blir som värst.
Forumet har ju dessutom rum för de som vill ägna sig åt "sagoberättande", där man fritt kan fabulera ihop vilka tossigheter man vill.
Men låt oss hålla övriga rum fria från excesser, påhitt o önsketänkande. Verkligheten kan vara nog så spännande utan att överdriva. Och känner man att man måste dra till med "förbättrande åtgärder", så kanske man ska överväga att inte skriva ngt alls. Det tjänar alla på. Och om skrivklådan blir för outhärdlig, gå o kyl händerna under kökskranen en stund, så kanske du kommer på bättre tankar. :)
Syftar du på mitt inlägg?
 

tjockpiercadkuk

Aktiv medlem
Såg precis svärfar lägra granndottern bakom cykelskjulet under gårdsfesten. Hon var säkerligen oskuld och nu sitter jag i skiten om jag säger något. Är det fullt åt helvete omoraliskt att använda det jag såg som hävstång för att få något jag vill ska ske?
 

WestCoastMan

Välbekant medlem
Min mamma umgicks med ett par under min uppväxt som hade en dotter som var ett år äldre än jag. Vi var på semester i Bohuslän och jag hade fyllt 15 och hon var något år äldre. Vi hade sneglat på varandra under en period och blev vi ensamma i stugan en kväll. Vi började kyssas och det ena ledde till det andra, vi knullade i soffan i missionären, minns än idag hur skönt det var första gången. Vi fortsatte träffas för sex under en kort period sen gled vi isär.
 
Toppen