När och hur förlorade du oskulden??

man70

Välbekant medlem
det var underbart att få tränga in i kåt fitta ,kuken spruta direkt, men stog kvar så det blev skönt långknull

Saltastänk

Medlem
Kön
Man
Min far träffade en ny kvinna när jag var 9 år, hon har en dotter som är jämnårig med mig.
Vi började snart experimentera med varandra, när vi var 13 år var vi ute sent och lekte i snön, vi började hångla och blev kåta, jag lyfte upp henne och vi hade sex mot väggen på ett ödehus i närheten.
Inget dåligt sätt att bli av med oskulden på när jag tänker efter! Har alltid varit stark så det var inga problem att orka, minns den overkligt sköna känslan :).
Ingen av oss kom, men vi höll på kanske en kvart.

bengan

Medlem
Kön
Man
Jag var runt 15 år inte så erfaren med tjejer. Men var kompis med en tjej som hade sin mormor och morfar boende i huset brevid oss. Vi bodde ute på landet. Vi umgicks och så småningom så skulle vi ha sex. Det var första gången för oss båda två hon utan skydd så jag hade fixat kondomer. Vi var hemma hos henne i huset där hon bodde med föräldrarna. Vi var i gästrummet i källare där vi hånglade smekte varandra vi blev båda kåta så jag rullade på en kondom och gled in i hennes blöta fitta. Knullade en del men kom rätt fört. Det var väl inget toppen sex men nu var debuten avklarad och det blev sedan bättre sex. Vi höll ihop i några år.

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Min far träffade en ny kvinna när jag var 9 år, hon har en dotter som är jämnårig med mig.
Vi började snart experimentera med varandra, när vi var 13 år var vi ute sent och lekte i snön, vi började hångla och blev kåta, jag lyfte upp henne och vi hade sex mot väggen på ett ödehus i närheten.
Inget dåligt sätt att bli av med oskulden på när jag tänker efter! Har alltid varit stark så det var inga problem att orka, minns den overkligt sköna känslan :).
Ingen av oss kom, men vi höll på kanske en kvart.
Kan inte varit något vidare i vinterkylan och att dessutom dra av en massa tjocka vinterkläder för att kunna komma till. Att du lyckades behålla ståndet i kylan är en bedrift i sig....

Saltastänk

Medlem
Kön
Man
Kan inte varit något vidare i vinterkylan och att dessutom dra av en massa tjocka vinterkläder för att kunna komma till. Att du lyckades behålla ståndet i kylan är en bedrift i sig....
Utgå inte från dig själv hela tiden
Tror du att vi var nakna?
Googla gylf
Jag har förstått att du satt dig i nån självutnämnd granskningsnämnd där du ifrågasätter sanningshalten i folks inlägg.
Va inte bitter för du endast kommer till en gång i månaden, passa på att njut av andras erfarenheter istället.
Glad runk på dig!

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Du ska alltid verka kritisera andra
Japp! Det är min uppgift här i livet. Vem ska annars göra det? Om man inte läser alla historier (uppdiktade, delvis sanna eller helt sanna) med det kritiska ögat så går man ju på det mesta. Jag läser med verklighetens ögon och i just denna historien, att som 13-åring hångla upp en lekkamrat och knulla henne mot en vägg, så förstår alla som varit med en tid i livet att så enkelt är det inte. Inte med tjocka vinterkläder som ska av i kylan och alla män vet att snoppen gärna drar in sig när det är kallt.
Ni får gärna kalla mig kritiker, men som sagt, nån måste ju ta av mössan från ögonen och belysa det onaturliga när det förekommer....

Saltastänk

Medlem
Kön
Man
Japp! Det är min uppgift här i livet. Vem ska annars göra det? Om man inte läser alla historier (uppdiktade, delvis sanna eller helt sanna) med det kritiska ögat så går man ju på det mesta. Jag läser med verklighetens ögon och i just denna historien, att som 13-åring hångla upp en lekkamrat och knulla henne mot en vägg, så förstår alla som varit med en tid i livet att så enkelt är det inte. Inte med tjocka vinterkläder som ska av i kylan och alla män vet att snoppen gärna drar in sig när det är kallt.
Ni får gärna kalla mig kritiker, men som sagt, nån måste ju ta av mössan från ögonen och belysa det onaturliga när det förekommer....
En olycklig provokatör är vad du är..

D

Deleted member 71436

Gäst
Första avrunkningen, avsugningen och första fittan jag fick slicka var jag 13 och sen efter jag och min dåvarande flickvän gjorde slut träffade jag en ny snabbt och då fick jag äntligen knulla första gången. Första försöken misslyckades eftersom ingen av oss visste att fittan skulle va ordentligt våt innan kuken kunde glida in ordentligt men 3e gången vi testade så gled den in i henne och det var obeskrivligt skönt och jag kom såklart efter några långsamma gånger in och ut men om jag inte var beroende av sex innan så fanns det ingen återvändo efter det!

Playdate69

Aktiv medlem
Kön
Man
Vi var 16, efter ett drygt år med avancerad petting var vårt förhållande på väg att ta slut. Men hon ville att vi skulle bli av med oskulden tillsammans. Så på med kondom och trängde sakta in. Det gjorde ont på henne och det tog en bra stund för mig att komma. Efter ett litet tårdrypande farväl så gick vi åt varsitt håll.
Ett par veckor senare träffade jag en två år äldre tjej som käkade piller, ingen kondom och min oskuld togs på riktigt. Första gången oskyddat i en plaskvåt fitta med en tjej som visste vad hon ville… Det gav mersmak! Knullade som kaniner under den sommaren

Toppen