Det är sjukt upphetsade och mumsigt och förbjudet
Min senaste var en flyktig kontakt på BC.. en erfaren kille som ville mötas...
Jag fick bestämma plats där jag skulle "tillfredställa honom"...
Vi möttes på en parkering vid ett nyvuxet grönområde...vi hälsade lite smått nervösa innan jag ledde honom ut till en plats som jag hade rekat ut innan!
Efter en liten stunds promenad klev vi ut från stigen och jag ställde mig fort på knä och bad honom att få suga honom..
Det är en sjuk mysig känsla att rulla bak förhuden på en stor kuk när du står på knä i höstmörkret och tar honom i munnen för första gången
Hela grejen bara...hur ollonet ser ut några cm framför dig..hur kuken luktar, hur helt undergiven och kuk-dominerad du känner dig, smaken på försatsen och kuken och hur ådrorna känns mot tungan..
En riktig gentleman dessutom som erbjöd sig att spruta i gräset innan jag runkade av honom i mitt ansikte och fick dom sista spruten i munnen..inget super fan av spermasmaken men vid rätt tillfälle är det extra eggande..
Var så upptagen av att få träffa honom och suga av honom att jag glömde bort mina egna behov...med hans sperma nerkletad över mitt ansikte gick jag tillbaka till min bil och runkade av mig själv i "sissy-skam" om nån känner igen sig..
Tänk dig typ då du äntligen får utlösning och börjat hajja till över alla semi-bögiga porrvideos du har runkat till och börjar kvickna till
Den mest påtalande gången det hände mig sög jag av en runkkompis och jag kom typ ett par sekunder före honom..och där ligger man..i soffan..medas en polare pumpar sperma rakt ner i halsen på dig..och så kommer du ihåg att du är straight när du fått utlösning
Mestadels av sväljningen sker automatiskt när man väl har börjat så det är väl bra tur att hans eftersmak är bra ivf...det gäller inte dock alla