Janne99
Välbekant medlem
- Kön
- Man
Inte jag heller men jag fantiserar ibland om att tränga in i en kille.Inte jag. (Ännu)
Inte jag heller men jag fantiserar ibland om att tränga in i en kille.Inte jag. (Ännu)
Jag med, och även hur det känns att bli påsatt själv, men helst då börja med en lite kuk, annars så är jag inne på att träffa någon med stooor kuk när det gäller att runka och suga.Inte jag heller men jag fantiserar ibland om att tränga in i en kille.
Det har jag fått uppleva ett par gånger.Är det någon som haft oralsex med en kille där ni gått vidare till samlag?
längtar också...Nej, inte än….. feg, men vore jävligt spännande!
Som ung och kåt typ mellan 12-18 så både sög jag killar och satte på dem. Någon enstaka gång fick jag en kuk i röven också.Är det någon som haft oralsex med en kille där ni gått vidare till samlag?
Var du spolad och förberedd på att ta emot kuk i analen, eller körde ni på ändå i upphetsningen? Ingen kondom?Jag hade min första träff med kille för ett par veckor sen.
Vi träffades ute i skogen där Jag skulle suga av honom. Det slutade med att han fick sätta på mig. Så häftig känsla. Nu vill jag igen
Vi körde på spontant på ren upphetsningen. Jag gillade den lite undergivna känslan. Klart det gjorde lite ont men var ändå skönt.Var du spolad och förberedd på att ta emot kuk i analen, eller körde ni på ändå i upphetsningen? Ingen kondom?
Efter min första kuk för nu 10 år sedan var jag fast, jag älskar att suga kuk. Jag blir extra kåt av att suga kuk.Ångrar ni det? Vart ni extra kåta av det? Jag har dagliga fantasier om att få suga en stor våt kuk (En typsikt porrfilms kuk)
Bara å erkänna att man är BI