Xerton
Välbekant medlem
- Kön
- Man
Håller medAldrig testat men nyfiken...
Håller medAldrig testat men nyfiken...
Bara att leta reda på en passande partner och testa, eller bara och bara vet jag inte. Kan vara lite svårt om man som i mitt fall är lite ''för'' kräsen av sig. Var finns du?? Jag finns i Nyköping, men jag är inte yngre utan äldre om man säger så.Jag vill gärna
Hur stor balle har du då?Kan säga att jag inte har någon dragning till andra killar och kan inte tänka mig att hångla med en kille, utan det är just kuken jag gillar att runka smeka slicka och suga till den sprutar. Vill se själva sprutet och känna sperman. Gillar att bli sprutad på min kuk. Blir skönt glidmedel.
I mitt fall måste den kuken vara större än min egen för att jag ska tända.
Jag har liksom flera här sedan länge haft intresse för kuk och sperma, helt utan att vara ”intresserad” av män för det. Den som gillar att kalla det något får väl kalla det precis vad den vill, upp till var och en. Jag älskar kvinnor i alla former och färger och dessutom kukar. Inget mer med det. Vet att det finns många likasinnade.
Vad jag väl vill komma fram till relaterat till flera inlägg i denna tråd är; om du är nyfiken på att suga kuk så gör det! Gör det inte till en större grej än vad det är. Det är bara för en stunds njutning och kommer inte förändra hela din världsbild. Kom också ihåg att liksom sex i allmänhet blir det sällan i verkligheten som i fantasin, särskild första gångerna!
Hur som helst, suga kuk är underbart och själv brukar jag spruta som en vattenslang när någon annans kuk kommer i min mun. Det är underbart!
Önskar nu bara att det här jävla viruset försvinner så man vågar sig ut igen för att leka och suga några fina kukar
Håller med men är oerfaren med kåta stakar och såsSpännande och bra beskrivet.
Skulle själv vilja testa att runka och suga annan kuk och kan gilla tanken att både ge o få men tänder i övrigt på tjejer samtidigt som jag tycker det är upphetsande att se någons annans hårda kuk eller att någon ser mig.
Tyvärr helt oerfaren med killar.
Ca 15 cmHur stor balle har du då?
Spännande och bra beskrivet.
Skulle själv vilja testa att runka och suga annan kuk och kan gilla tanken att både ge o få men tänder i övrigt på tjejer samtidigt som jag tycker det är upphetsande att se någons annans hårda kuk eller att någon ser mig.
Tyvärr helt oerfaren med killar.
Älskar att bli sugen av killar, skulle gärna testa o suga med.
har jag ärende till gbg ska jag komma ihåg detHade gärna erbjudit båda delarna om vi bott närmare