Ni killar som sugit kuk

Status
Stängd för vidare inlägg.
D

Deleted member 68599

Gäst
Kan säga att jag inte har någon dragning till andra killar och kan inte tänka mig att hångla med en kille, utan det är just kuken jag gillar att runka smeka slicka och suga till den sprutar. Vill se själva sprutet och känna sperman. Gillar att bli sprutad på min kuk. Blir skönt glidmedel.
I mitt fall måste den kuken vara större än min egen för att jag ska tända.
Instämmer

gorgik9

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag är bög så det är väl ingen överraskning att jag har sugit en jäkla massa kuk - och jag började tidigt, i nedre tonåren tillsammans med ett gäng jämnåriga killar. Att suga och slicka kuk, att bli slickad och avsugen är nog min sexuella favoritsyssla. Men jag är inte längre tillräckligt vig och mjuk i ryggbastet för att kunna suga av mig själv. Åldern tar ut sin rätt, tyvärrr...

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Jag är bög så det är väl ingen överraskning att jag har sugit en jäkla massa kuk - och jag började tidigt, i nedre tonåren tillsammans med ett gäng jämnåriga killar. Att suga och slicka kuk, att bli slickad och avsugen är nog min sexuella favoritsyssla. Men jag är inte längre tillräckligt vig och mjuk i ryggbastet för att kunna suga av mig själv. Åldern tar ut sin rätt, tyvärrr...

Jag skulle gärna hjälpa dig suga om jag bodde närmare. Vi snackar tömda kulor. ;)

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Dagens gaycommunity är främst inriktad på analsex som jag själv ogillar; dels har jag kroniska besvär med matsmältningen (som gör att jag inte har något utbyte av penetration denna vägen) och dels vill jag inte ha bajs på snoppen. 69:an är kul men kraftigt underskattad idag; även sexuell praktik präglas av trender och gaycommunityn är härvidlag inget undantag. Går inte igång på analfjollor m a o.

gorgik9

Aktiv medlem
Kön
Man
Dagens gaycommunity är främst inriktad på analsex som jag själv ogillar; dels har jag kroniska besvär med matsmältningen (som gör att jag inte har något utbyte av penetration denna vägen) och dels vill jag inte ha bajs på snoppen. 69:an är kul men kraftigt underskattad idag; även sexuell praktik präglas av trender och gaycommunityn är härvidlag inget undantag. Går inte igång på analfjollor m a o.

Amen to that brother, amen!!! Som jag brukar säga ibland till yngre killar på ett engelskspråkigt gayporrforum där jag hänger väldigt mycket: "There's to little sixtynineing going on in the world today!"

Jag har ett ganska ambivalent förhållningssätt till analsex - å ena sidan har jag förstås upplevt fantastiskt sköna rövknull, men jag har å andra sidan haft en tendens att ha ganska ont. För min del har slicka och suga / bli slickad och sugen, alltid varit vad jag spontant tänker på när jag tänker på sex. Ja, och rimming förstås!

D

Deleted member 26814

Gäst

Feel free.(y)
Gilla det du tycker om. Strunta i annat.
Att göra saker man ogillar är förkastligt.
Att knulla "analfjollor"är värdelöst om man gör det för att " det ska vara så".
Det tillför inget trevligt i livet...
Å trevligt - det är ju det vi vill ha...(?):)

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
När jag började hänga på videoklubbar i Sthlm för tjugo år sedan var analsex inte det första som kom på tal. Numera är det vanliga att träffar man någon trevlig (vilket också händer alltmer sällan) så vänder han om och visar baken det första han gör, alternativt att han skulle fingra på min.

Vad beror den här trenden på? Är det färre binyfikna ute och rör sig till skillnad mot förr? Är det porren? Förändringen kom, tycker jag, för tio år sedan vilket var samtidigt som demografien på US Video (som jag främst besök och nu saknas i princip konkurrenter helt) började gå i riktning mot allt fler invandrare av vilka många uppfattar "aktiv" som "hetero" och "passiv" som "homo".

Hur som helst träffar man inte på någon som bara vill runka med en, det är en sak som är säker.

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag för min del är lite skeptisk till analsex, men en liten nyfikenhet finns det ändock, man vet ju inte helt säkert förrän man provat. Däremot så är jag heltänd på 69:an där båda killarna runkar och suger varandras kukar samtidigt till gemensamt sprut eller i alla fallnäst intill tillsammans, jag har upplevt det en gång och det var underbart och fick i detta nu ståkuk bara av att skriva om det, men det var femtio år sedan, men genom BC så är det nog absolut inga problem att få till det igen, men jag vill inte bli sugen av eller suga av vem som helst, med andra ord inga panikmöten för att få tömma och tömmas så av den anledningen så får man väl finna sig i att vara utan.
Puss på ollonet eller om du hellre vill det Puss på kukhuvudet Från T_Rex.:p
https://xhamster.com/videos/69-cock-sucking-compilation-13368687

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen