Goa gubben
Medlem
- Kön
- Man
Så sant. Väldigt upphetsandeÄr också hetero, älskar kvinnor och min fru
Men är också sååå sugen på att runka och suga en stor hård kuk.. blir otroligt kåt på stora kukar.
Så sant. Väldigt upphetsandeÄr också hetero, älskar kvinnor och min fru
Men är också sååå sugen på att runka och suga en stor hård kuk.. blir otroligt kåt på stora kukar.
Också gift, men längtar att suga en gubbkukSå sant. Väldigt upphetsande
Vi kanske kan hjälpa varandraOckså gift, men längtar att suga en gubbkuk
Jag är med. Spännandemm, vore fint o få testa vi får ta en runkträff i sommar
InstämmerKan säga att jag inte har någon dragning till andra killar och kan inte tänka mig att hångla med en kille, utan det är just kuken jag gillar att runka smeka slicka och suga till den sprutar. Vill se själva sprutet och känna sperman. Gillar att bli sprutad på min kuk. Blir skönt glidmedel.
I mitt fall måste den kuken vara större än min egen för att jag ska tända.
Jag har sugit kuk flera gånger. Gillar kukar som är långa ådriga och luktar gott.
Har även satt på, och kommer då snabbt.En trång röv är många gånger skönare än en fitta.
Jag får nog säga att jag är bi.
Det är nog jag med, fantiserar om att suga kuk typ varje gång jag runkar.
Jag är bög så det är väl ingen överraskning att jag har sugit en jäkla massa kuk - och jag började tidigt, i nedre tonåren tillsammans med ett gäng jämnåriga killar. Att suga och slicka kuk, att bli slickad och avsugen är nog min sexuella favoritsyssla. Men jag är inte längre tillräckligt vig och mjuk i ryggbastet för att kunna suga av mig själv. Åldern tar ut sin rätt, tyvärrr...
Dagens gaycommunity är främst inriktad på analsex som jag själv ogillar; dels har jag kroniska besvär med matsmältningen (som gör att jag inte har något utbyte av penetration denna vägen) och dels vill jag inte ha bajs på snoppen. 69:an är kul men kraftigt underskattad idag; även sexuell praktik präglas av trender och gaycommunityn är härvidlag inget undantag. Går inte igång på analfjollor m a o.
Dagens gaycommunity är främst inriktad på analsex som jag själv ogillar; dels har jag kroniska besvär med matsmältningen (som gör att jag inte har något utbyte av penetration denna vägen) och dels vill jag inte ha bajs på snoppen. 69:an är kul men kraftigt underskattad idag; även sexuell praktik präglas av trender och gaycommunityn är härvidlag inget undantag. Går inte igång på analfjollor m a o.
Jag för min del är lite skeptisk till analsex, men en liten nyfikenhet finns det ändock, man vet ju inte helt säkert förrän man provat. Däremot så är jag heltänd på 69:an där båda killarna runkar och suger varandras kukar samtidigt till gemensamt sprut eller i alla fallnäst intill tillsammans, jag har upplevt det en gång och det var underbart och fick i detta nu ståkuk bara av att skriva om det, men det var femtio år sedan, men genom BC så är det nog absolut inga problem att få till det igen, men jag vill inte bli sugen av eller suga av vem som helst, med andra ord inga panikmöten för att få tömma och tömmas så av den anledningen så får man väl finna sig i att vara utan.Dagens gaycommunity är främst inriktad på analsex som jag själv ogillar; dels har jag kroniska besvär med matsmältningen (som gör att jag inte har något utbyte av penetration denna vägen) och dels vill jag inte ha bajs på snoppen. 69:an är kul men kraftigt underskattad idag; även sexuell praktik präglas av trender och gaycommunityn är härvidlag inget undantag. Går inte igång på analfjollor m a o.