Ni som var tonåringar innan internet fans

Playdate69

Aktiv medlem
Kön
Man
Min bror är 9 år äldre och i hans nedersta skrivbordslåda var full med Fib-Aktuellt, Lektyr, Cats mm. Lånade flitigt och runkade…
Hade tillsammans med några kompisar tillgång till ett loft där vi hade en hel del porrtidningar. Där runkade vi och så småningom sög av varandra. Fick smak på sperma där… :p
 
Last edited:

Flitigt bisexuell

Välbekant medlem
Kön
Man
På 1970-talet runkade vi över utvikningsflickorna i FIB Aktuellt och Lektyr samt till läsarberättelserna i dessa tidningar. Det cirkulerade ibland sönderlästa gamla porrtidningar. Pappersinsamlingar var en källa till sånt. En kompis snattade Piff och Raff i tobakshandeln och så fanns det att runka till ett tag.
 

Surahammar

Aktiv medlem
Ålder
68
Kön
Man
På 1970-talet runkade vi över utvikningsflickorna i FIB Aktuellt och Lektyr samt till läsarberättelserna i dessa tidningar. Det cirkulerade ibland sönderlästa gamla porrtidningar. Pappersinsamlingar var en källa till sånt. En kompis snattade Piff och Raff i tobakshandeln och så fanns det att runka till ett tag.
Känner igen mej exakt, och ibland blev det till och med kompisrunk ihop till FIB och Lektyr tjejerna
 
M

Male56

Gäst
Ibland fick man ju tag på en porrblaska men även Elloskatalogen å liknande kataloger funka ju. Man slog upp underkläderssidorna direkt å ibland ana man ju skåran bakom spetstyget eller en bröstvårta....
 

loaded

Välbekant medlem
Kön
Man
Ellos katalogen var en klassiker. Även Hobbex katalogen - där fanns det bla klistermärken på halvnakna damer, och bilder på porrfilmer man kunde köpa. Förmodligen ganska tama sådana och man såg nog inget på bilderna, men det räckte att fantisera om filmens namn när man var ung ock kåt :)
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag minns att pappa hade papperstidningar som han sparat sen sin ungdom, även någon filmkassett som kommit med i tidningen, en hel kartong med sådana kassetter finns också i källaren i vårt hus. Det var kul att titta i bland det men sen den där kassett-spelaren inte fanns kvar så gick det ju inte att se filmerna längre.
 

Cumbaths

Välbekant medlem
Helt otroligt att det inte slog mig att man kunde prenumerera då när det begav sig! Hade besparat mig en hel del pinsamma tillfällen i diverse butiker. Visst blev man härdad med åren men det hade varit så mycket bekvämare att få det levererat hem till sig när man flyttade hemifrån. Hade till sist ett par stamställen dit jag brukade gå att handla där det kändes ok. Gjorde mig av med tidningar efter hand men som mest hade jag nog 200-300 stycken. Tala om förvaringsproblem när man bodde i en enrummare!:LOL:

Älskar den fysiska känslan av att bläddra i en tidning men särskilt praktiskt var det inte.
 

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
46
Kön
Man
Jag minns att pappa hade papperstidningar som han sparat sen sin ungdom, även någon filmkassett som kommit med i tidningen, en hel kartong med sådana kassetter finns också i källaren i vårt hus. Det var kul att titta i bland det men sen den där kassett-spelaren inte fanns kvar så gick det ju inte att se filmerna längre.
Tråkigt.Hade du velat se tidningarna?
 
Toppen