Jag känner mig lyckligt lottad - jag är ensam nästan hela veckan.
Smidig klädsel tros el kalsongfritt. Små korta onanipass utan att man kommer. Uppkåtningssmek hela dagen. Du kommer darra av kåthet på kvällen...Jag är inte ensam hemma längre på grund av Corona. Alla är ju hemma
Jag brukar onanera nästan varje dag, åtminstone mysa lite och ibland flera gånger på en dag. Men nu är det tuffare. Får kolla min dörr till rummet ordentligt innan jag kör...toaletten fungerar också men...har ni några andra innovativa idéer där ute hur jag kan onna med huset fullt...please share och gör oss alla lite gladare för man får inte negligera sitt "undre-verk"
Det bemästrade jag fullständigt i tonåren. En mycket användbar färdighetJag har börjat uppskatta att få orgasm utan att låta som vanligt....smyga in i duschen och göra det tyst...jag har blivit värsta onani-ninjan *skrattar*
Jag har börjat uppskatta att få orgasm utan att låta som vanligt....smyga in i duschen och göra det tyst...jag har blivit värsta onani-ninjan *skrattar*
Vilken film, kan man se den?Garaget...hmmm...inte riktigt mina domäner men rätt spännande med risken att bli påkommen..hehe...
Skönt att du gillade min film - TACK!
Fler tips!!
Duschen är skön... Särskilt på morgonen med skönt morgonstånd..Jag har börjat uppskatta att få orgasm utan att låta som vanligt....smyga in i duschen och göra det tyst...jag har blivit värsta onani-ninjan *skrattar*
Detta känns igen, man har varit lat ett veckor och sen så får det vara nog så åker rakhyvel fram. Och kvällen blir mycket skönareEfter jobb igår så rakade jag blygdläpparna efter 3 veckor utan rakning och blev lite extra sugen och var kåt inatt när alla sov så la jag mig på sängen och gick loss med min bullet och fingret och jag kom nästan direkt
Synd han inte tjuvkikaHade nyss en så underbar stund, sovrumsdörren öppen som alltid. Hörde dotterns kille var uppe på toa.
Han kan inte missat o höra mina stön och vibratorn.